Gå til innhold

Stigtrinn


Neverluren

Anbefalte innlegg

Har handlet med de flere ganger. Senest stigtrinn for en uke siden. Ble sendt dagen etter bestilling, mottatt og montert i går. Førsteinntrykket av trinnene er dønn solid. Det har vært like ryddig de andre gangene jeg har handlet med de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Baklengs skrev:

Har handlet med de flere ganger. Senest stigtrinn for en uke siden. Ble sendt dagen etter bestilling, mottatt og montert i går. Førsteinntrykket av trinnene er dønn solid. Det har vært like ryddig de andre gangene jeg har handlet med de.

Hva ble den totale fraktkostnaden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.8.2017 den 8.26, Baklengs skrev:

Har handlet med de flere ganger. Senest stigtrinn for en uke siden. Ble sendt dagen etter bestilling, mottatt og montert i går. Førsteinntrykket av trinnene er dønn solid. Det har vært like ryddig de andre gangene jeg har handlet med de.

Hvilke valgte du. Har svart bil, men greier ikke bestemme meg for farge. Både de sorte, sølv og oransje er tøffe. 

http://www.masai4x4.com/Fire-and-Ice-style-Tubular-Side-Steps-for-Land-Rover-Defender-p22185238

Endret av Neverluren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.8.2017 den 8.26, Baklengs skrev:

Har handlet med de flere ganger. Senest stigtrinn for en uke siden. Ble sendt dagen etter bestilling, mottatt og montert i går. Førsteinntrykket av trinnene er dønn solid. Det har vært like ryddig de andre gangene jeg har handlet med de.

Hva ble den totale fraktkostnaden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...