knikeren Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Jeg ser att turtallet varierer når jeg ligger rundt 1200-1400 og 1600-1800 i gjerne dra i oppoverbakker. Egr'ene er byttet for ett halvt år siden. Hadde trøbbel med ei dyse for ca 60 000km siden. Den ble renset og har funket utmerket siden. Kan det være dysa som kødder igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mads SL Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Det er ikkje kassen som ligger å slipper opp lockupen da? Forsvinner det om du gir mye gass? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knikeren Skrevet 28. august 2017 Forfatter Del Skrevet 28. august 2017 59 minutter siden, Mads SL skrev: Det er ikkje kassen som ligger å slipper opp lockupen da? Forsvinner det om du gir mye gass? Det forsvinner hvis jeg gir den litt gass ja. Er dette normalt eller noe som jeg kan gjøre med den? Har tenkt å kjøre på ei eller 2 tuber med dr tranny Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oluf Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Høres ut som samme symptom som min startet med. Det er nok automat/torque converter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norwegianwood Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Ja, huff. Sleng på noen tuber drtranny og forsvinner det er det bare å belage seg på ny converter om en stund. Kjør bilen med den ene siden oppå en fjellrab eller lignende. Da får du på tubene uten noe søl. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mads SL Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Feilen oppleves som converter men jeg hadde tenkt meg om 3 ganger før jeg bare byttet converteren..... det er ventilsystemet som regulerer trykket på lockupen.... med stor sansynlighet så er det ventilsystemet som er slitt å gir for lite trykk. Få overhalt ventilsystemet det er mitt råd i vært fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norwegianwood Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 53 minutter siden, Mads SL skrev: Feilen oppleves som converter men jeg hadde tenkt meg om 3 ganger før jeg bare byttet converteren..... det er ventilsystemet som regulerer trykket på lockupen.... med stor sansynlighet så er det ventilsystemet som er slitt å gir for lite trykk. Få overhalt ventilsystemet det er mitt råd i vært fall. Noen ide om hva en slik ventiljobb koster? Regner med det kan gjøres med kassa på plass? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knikeren Skrevet 19. september 2017 Forfatter Del Skrevet 19. september 2017 Ei tube dr tranny fjernet nesten hele problemet. Så det blir å ta på ei til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JokerS30 Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Ja, nå ble nok automaten din nyoverhalt. Er vel den moderne varianten av sagflis i girkassa i tubeform dette... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.