Gå til innhold

D3 07 vandring på turtall


knikeren

Anbefalte innlegg

Jeg ser att turtallet varierer når jeg ligger rundt 1200-1400 og 1600-1800 i gjerne dra i oppoverbakker. Egr'ene er byttet for ett halvt år siden. Hadde trøbbel med ei dyse for ca 60 000km siden. Den ble renset og har funket utmerket siden. 

Kan det være dysa som kødder igjen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Mads SL skrev:

Det er ikkje kassen som ligger å slipper opp lockupen da? 

 

Forsvinner det om du gir mye gass?

Det forsvinner hvis jeg gir den litt gass ja. Er dette normalt eller noe som jeg kan gjøre med den? 

Har tenkt å kjøre på ei eller 2 tuber med dr tranny 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Feilen oppleves som converter men jeg hadde tenkt meg om 3 ganger før jeg bare byttet converteren..... det er ventilsystemet som regulerer trykket på lockupen.... med stor sansynlighet så er det ventilsystemet som er slitt å gir for lite trykk.  Få overhalt ventilsystemet det er mitt råd i vært fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Mads SL skrev:

Feilen oppleves som converter men jeg hadde tenkt meg om 3 ganger før jeg bare byttet converteren..... det er ventilsystemet som regulerer trykket på lockupen.... med stor sansynlighet så er det ventilsystemet som er slitt å gir for lite trykk.  Få overhalt ventilsystemet det er mitt råd i vært fall.

Noen ide om hva en slik ventiljobb koster? Regner med det kan gjøres med kassa på plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...