Gå til innhold

109 Serie 3 1976 m 2,6 l


TST

Anbefalte innlegg

Har dessverre funnet ut at jeg bør selge Sprocket pga lite tid til bruk og vedlikehold

 

1976 serie 3 med 2,6 liter original rekkesekser, overdrive og capstan winch

Alt fungerer og winchen er råsterk, starter og går som en klokke. Mye er gjort med denne av forrige eier (se egen tråd). EU Ok til 05/18. Gikk glatt igjennom sist, bortsett fra at jeg måtte demontere hengerfeste for å få den godkjent. Bakre x member trenger litt TLC.

 

Gode dekk og mye deler følger med......

 

+ en kul overraskelse til forumkjøper

Håper å selge til noen her inne som vil ta godt vare på denne, lufter den for salg her noen uker før jeg vurderer finn....

 

Selges høystbydende over kr 40000,-

 

Send gjerne PM eller 4O48O595

IMG_5776.JPG

IMG_5780.JPG

IMG_5782.JPG

IMG_5785.JPG

IMG_5787.JPG

IMG_5788.JPG

IMG_5789.JPG

IMG_5790.JPG

IMG_5795.JPG

Endret av TST
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, sveinikr@hotmail.com skrev:

<3

 

Dæven, har tenkt litt på den karen der! Bilen har så mye sjel at til og med tidlig 110 ikke kompenserer!

 

Lykke til med salg!

Bilen er full av god sjel og sjarm:-). Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Trond C skrev:

Må jo ha meg Landrover igjen.............. Er det bakseter i den, altså en andre seterad, registrert for hvor mange? Hva var problemet med å få akseptert hengerfeste? :)

 

Er ikke bakseter i den, er reg for tre i forsetet. Skulle tro det er mulig å få den reg for flere som xmil o.l. Sikkert noen her inne som kan svare på det. Rust i x member, kan sikkert lappes, men jeg ville byttet hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...