Gå til innhold

Defender-service i Bergen?


vanilla_ninja

Anbefalte innlegg

Jeg postet et bilde av en 06 Defender TD5 i "Spotted"-tråden for et par dager siden, og noen påpekte at den burde rustbehandles. Jeg husket registreringsnummeret og fant ut hvem som eide bilen og sendte like godt en tekstmelding til eieren med kompliment for fin bil, men også med råd fra LR-forumet om å få bilen rustbehandlet for den forsvant av seg selv.

I morges fikk jeg svar fra eieren, som bor i Bergen, med takk for innspill og også en forespørsel om jeg kunne anbefale noen som er gode på Defender i hennes hjemby.

 

Er det noen som har forslag til hvem hun bør henvende seg til?

Bilen trenger rustarbeider under. Da jeg så på den hang det ting ned fra understellet, og det var generelt mye brunt. Mulig den bare trenger en skikkelig rens og service med etterfølgende understellsbehandling, men det er jo ikke umulig at noe sveising må til.

 

Jeg stoler på at forumet kan trå til med gode kontakter slik at hun slipper å sende bilen til høgger'n etter bare drøye ti år.

 

IMG_1770.JPG

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil:)

Når det gjelder understellsbehandling så anbefaler jeg FluidFilm (sauefett) utført hos Bergen Antirust AS som holder til på Nyborg i Åsane. Jeg hadde 3 biler til behandling der i sommer. Tlf til firmaet er mob 988 53 453/ 906 72 856.

Hvis hun trenger mer info så kan hun ringe meg på mob 970 61 607:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...