Gå til innhold

Beste salgsforum for gamle biler?


Anbefalte innlegg

En kamerat har ei venninne som har arvet tre gamle LR, han gjetter på ca. 70-talls, som hun ønsker å kvitte seg med.

Hvilke råd kan jeg gi henne som vil hjelpe henne å selge dem som hele biler eller delebiler til noen som kan sette pris på bilene, og for å unngå at de bare blir vraket?

Jeg vet ingenting om bilene så langt, annet enn at det er tre av dem, og at de muligens ikke er kjørbare.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som selger dette her, og er nok mange som vil kjøpe de også, om prisen er rett. 

 

Se om du får lagt ut bilder, så blir de nok borte fort. Personlig tør jeg ikke kjøpe delebil, er redd ekteskapet ryker om jeg gjør det igjen:o:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke du vil finne bedre salgskanal enn finn.no

All erfaring viser at det er der man får best pris og raskest salg. 

Det kan være at det finnes LR-folk i området der bilene befinner seg som kan hjelpe med modell, tilstand, verdivurdering osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LRF (her), Finn.no og "Norske veteranbiler"-gruppen på Facebook er nok de beste kanalene. Gjetter på at interessen er litt avhengig av tilstand på bilene. Er det vrak/delebiler, så vil jeg anta at interessegruppe og forum er bedre enn Finn.no, hvor hele biler nok er enklere å selge.

 

Nils: Det er jo ikke DU som kjøper delebil. "Nei, det der er Kjetil sin, gitt.". Trodde du kunne triksene, jeg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, LANDreas skrev:

LRF (her), Finn.no og "Norske veteranbiler"-gruppen på Facebook er nok de beste kanalene. Gjetter på at interessen er litt avhengig av tilstand på bilene. Er det vrak/delebiler, så vil jeg anta at interessegruppe og forum er bedre enn Finn.no, hvor hele biler nok er enklere å selge.

 

Nils: Det er jo ikke DU som kjøper delebil. "Nei, det der er Kjetil sin, gitt.". Trodde du kunne triksene, jeg! :D

Hehe, tenkte ikke på det:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...