Gå til innhold

1993 Range Rover Classic


Lars Krokeide

Anbefalte innlegg

Denne fant veien til meg via forumet for et par uker siden og siden det nå så smått begynner å skje noe er det på tide med en prosjekttråd :)

 

Egentlig hadde jeg ingen planer om å gå til innkjøp at et prosjekt nå, men da ingen forbarmet seg over denne sviktet impulskontrollen helt...

IMG_20170725_192543.thumb.jpg.b4f565c374

 

Slik så den ut ved ankomst jobben...

170726-1.jpg

 

170726-2.jpg

 

170726-3.jpg

 

170726-4.jpg

 

170726-5.jpg

 

Det er litt å ta tak i, men langt fra håpløst. Første mål er å få den EU-ok også får vi ta det derfra. Det jeg vet må gjøres i første omgang:
- Nytt eksosanlegg
- Endeledd
- Bensinlekkasje
- Bytte til orginale hovedlamper
- Gå over lys osv.

- Skifte oljer, filter osv.

 

Det blir sikkert en liten liste fra EU, men det får bare være. Like greit å få tatt den og bare begynne i den ene enden. Eksosanlegg er i det minste i hus og en god vask hjelper på motivasjonen :)

 

170811-1.jpg

 

170811-2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt demontering unnagjort. Det som skulle være overraskende hele kanaler viste seg å stort sett bestå av lim, tynne aluplater, gaffatape og tectyl. Her blir det bratt læringskurve for en som aldri har betjent et sveiseapparat! Heldigvis er det ikke bare sorgen. Etter å ha fått ut tepper ser det ut til at det er gulv i mesteparten av bilen. Man får ta med seg det positive :)

 

170822.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...