Lisa_86

P38 vil ikke heve - noen i Vestfold med nanocom?

33 posts in this topic

9 timer siden, minim skrev:

Jeg skal MULIGENS til Tønsberg uken 21-25., men det blir sikkert litt lenge å vente og det er usikkert enda. Om du ikke får ordnet noe i løpet av denne uken så kan jeg ta med nanocommen min om det blir Tønsberg tur. 

Ja det hadde jo vært supert :) kan du ikke skrive en melding til meg når du vet om du skal til Tønsberg? 

Har det ordnet seg? Har booket meg inn i Tønsberg mandag til onsdag så kan ta med nanocommen om mandag/tirsdag kveld kan passe og du kan komme til Tønsberg. 

7 timer siden, minim skrev:

Har det ordnet seg? Har booket meg inn i Tønsberg mandag til onsdag så kan ta med nanocommen om mandag/tirsdag kveld kan passe og du kan komme til Tønsberg. 

Nei status er lik. Men hvordan er det å kjøre når bilen står helt nede? Går det bra? Er ca 20 min å kjøre til Tønsberg. 

Uten luft i fjærene blir det som å kjøre gammel traktor med ståldekk.... du kjenner hver eneste ujevnhet og hump i veien til de grader... det som ser ut som en flat og jevn asfalt er alt annet enn det... Er en alarm som sier fra når du kjører for fort, bør holde farten under 30 - 40 km i timen.  Den gangen det skjedde med meg på vei hjem fra hytta, er den eneste gangen jeg har satt pris på en søndagskø som gikk saktere enn dette.

20 timer siden, Lisa_86 skrev:

Nei status er lik. Men hvordan er det å kjøre når bilen står helt nede? Går det bra? Er ca 20 min å kjøre til Tønsberg. 

Det går helt fint med standard hjulstørrelse. Litt ubehagelig som nevnt over, men helt OK. Hastigheten er vel anbefalt begrenset til 55km/t. 

Jeg kjørte over 20 mil på bumpstops i påsken. Ikke veldig behagelig, men det gikk helt fint. Kunne fint kjøre 60-70-80 om veien var god.