Jump to content
LRforum
Siggen

Uformelt kaffetreff på Grefsenkollen

Recommended Posts

Onsdag 13 sept kl 18:00

Sted: Parkeringsplassen Grefsenkollen.

Vel møtt :)

Forresten, hvis noen har noe mer konkret info å komme med er det supert. Jeg og samboer stiller med te og boller. Som tittelen sier, kanskje noen vil stille med litt kaffe?

Edited by Siggen

Takk for hyggelig invitt! :D

Parkeringsplassen er rett nedenfor Grefsenkollen restaurant. Kanskje vi til og med spankulerer opp og ser på Oslos beste utsikt, hvis været er bra. Vi ser det an.

Jeg kommer! (Har ikke trakter, og orker ikke stå 20 minutter ved kaffemaskinen for å lage en bøtte.)

Å jada, Kim! Mulig jeg kommer noen minutter over, hvis middagslagingen er forsinket. Hun som driver med denslags skal få lov til å ta den tiden hun trenger. Jeg er bare glad for å slippe. :)

Bra noen husket å ta bilde, jeg hadde jo med kamera, men glemte det helt i praten:).

Hyggelig treff.

Mvh Brage

Hyggelig uformelt og som vanlig uforskammet trivelige folk (land-rover eiere) skuffet at det var bare en med skikkelig bil....:P

Takk for hyggelig prat og super omvisning. Beklageligvis måtte vi dra tidlig - fruen ble kaldt.

Satser på og ikke være førstemann neste gang! :-)

Nico

Takk for trivelig lag og livlig prat! Neste gang får vi kanskje gjøre opp et lite bål, så damene (og jeg) ikke fryser. Men husk at jeg alltid har et par ulltepper og litt ekstra klær i bilen, som kan lånes ved behov.

Sees plutselig igjen!

:)