Gå til innhold

Lynx diagnose


WildRover

Anbefalte innlegg

https://www.britpart.com/parts/lynx-diagnostics/single-model-home-user-version/da6430/

 

Noen erfaringer med denne? Ser den han vært nevnt før på forumet, men det virker som folk foretrekker håndholdte dingser. Jeg for min del er lei av knøttsmå tøtsj-skjermer. Ser jo ut som den kan gjøre det meste, ihvertfall like mye som f.eks. Nanocom kan. I tillegg virker den mer oversiktlig, ettersom den er pc-basert. Ser den er låst til bilmodell, men står ikke noe om motortype. Vil det si at om jeg bruker denne til p38, så kan jeg bruke den både på bensin- og dieselbiler? Også positivt at den går på Freelander, noe Nanocom ikke gjør.

 

Britpart er jo kjent for kvalitet, så det lover ihvertfall bra :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min Lynx er låst til L322, både bensin og diesel samt alle årsmodeller.

 

Funker helt greit, glimrende med PC skjerm i stedet for minidisplay. Blir jo litt mer styr med PC i bilen i tillegg til en litt stor "klump" midt på ledningen men den er i alle fall mindre enn Mercedes sin STAR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...