Gå til innhold

TD5 remap


Rogerer80

Anbefalte innlegg

Det er jo bare å prøve, hvis det er gratis. Blir det dårlig, så er det jo bare å legge inn den gamle MAP-en igjen.

 

Men Alive og andre, som fintuner MAP-en til akkurat din bil, ift. kjørelengde og annet, vil jeg tro blir bedre. Selv kjørte jeg med en Hurricane-boks fra Twisted Performance på min D2, og det fungerte overraskende bra. Den tok også i mot olje fra injector harness-en, uten å påvirke ECU-en. Dog fikk jeg problemer med for høy eksostemperatur med påfølgende vridd eksosmanifold tre ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk testa en map i dag kalt lmd90bassV3.map

 

og hei som det går! Noe sort røyk på lavt turtall med mye gass, men den forsvinner med litt økt turtall. Men mye mer futt i motoren, nå kan jeg faktisk øke farten i motbakker i 5.gir!

 

skal prøve noen av de andre moderate mapene også. Prøver å føre logg over noen tider fra f.eks 60-100km/t i femtegir så jeg ser at de ikke tar ut alt for mye effekt. 

 

@Håvard Guttormsen brukte du den editoren og fisla litt med sjøl? Det krever vel litt at jeg vet mer om forbrenningsteori og motorer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...