Gå til innhold

Shipping i forbindelse med reparasjon i London


EirikR

Anbefalte innlegg

Jeg har omsider (tror jeg) bestemt meg for å benytte London Car Solution for motorbytte i min Disco3, 2008 modell. De fremstår som seriøse, besvarer mail kjapt og ser ut til å ha noenlunde ok priser. Bytte til overhalt motorblokk £3000, turbo £600, £150 bytte girolje, £500-900 overhalt/brukt moment konverter, ny oljepumpe hvis det er behov. Tror jeg kan leve med disse prisene, men mottar gjerne tips om andre muligheter.

 

Så til hovedspørsmålet mitt: Transport av bilen til England/London. Bor i Kristiansund og har her Sea Cargo som har ukentlige båter til Immingham. De vil derimot IKKE transportere bil uten at den står i container, og da ikke fra privatpersoner! (Lenge leve transportbransjen). Via speditør kommer prisen på 20000-25000 én vei! Har dere noen erfaringer med transport av kjøretøy fra kongeriket til GB?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...