Gå til innhold

Livet etter turbohavari


radovan

Anbefalte innlegg

(Bilen er ikkje LR, men det er jo ein moderne turbodiesel. Skulle vere relevant nok :) )

 

Sjølve turbohavariet var ikkje så spektakulært. Miste litt trekkraft utan at det skjedde noko meir. Etter ei stund begynte bilen å ryke kraftig grått, ikkje blått. Det viste seg seinare at EGR-ventilen stod vidopen. Så kanskje det var eksos som gjekk i loop og klussa til forbrenninga?

 

I alle tilfelle er bilen no reparert med ny turbo og EGR er kopla vekk. Motoren har gått nokre timar, men enno er det ein tydeleg tendens til mykje røyk når ein får opp dampen. Blårøyk denne gongen, og berre når ein gir på. Ingenting når ein køyrer roleg eller berre står på tunet og gir gass.

 

Eg skjønnar at det kan vere restar av olje her og der som blir sugd inn i sylindrane. Første kilometrane var det mykje røyk bak meg heile tida, men no er det som sagt berre når ein gir på ein del. Synest det burde ha gitt seg no, men kven veit kvar det kjem frå?

 

Er dette normalt, eller bør eg vere på alerten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jermundpr skrev:

Det kan ligge lenge i eksosen, særlig ø katalysator og partikkelfilter. Prøv å presse på godt i lange bakker, så brenner det bort :)

 

Har ikkje tenkt på katalysator og slikt. Det er nok ei oljefelle. :unsure:

 

32 minutter siden, lafterolf skrev:

Har du vasket slanger/rør og ladeluftkjøler for olje?

 

Det var gjort på verkstad. Kva dei har gjort har eg ikkje peiling på, men det er ein av toppteoriane mine at dei sikkert ikkje har brukt mykje tid på det og at det ligg igjen ein del der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Det tok si tid, men no er bilen seg sjølv igjen. Jammen vart det nokre kilometer før røyken og oljelukta ga seg. Bilen gjekk merkbart dårlegare og, så eg var litt skeptisk.

No går han betre og er meir tiltalande både visuelt og nasalt. 

Livet smiler. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...