Gå til innhold

Personlige bilskilt


berntkr

Anbefalte innlegg

12 timer siden, RR-CLASSIC skrev:

Ojsann! Hvor mye bruker den bilen din på mila

 

Haha, ja, min Def bruker mer enn nok drivstoff, men ikke helt så mye som det! Et sekund etter at jeg la inn den kommentaren, så jeg at det var et null for lite, men fant ikke ut hvordan man kunne redigere sine egne kommentarer. Da lot jeg det stå til første våkne mann meldte seg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Så et riktig flott skilt her på butikken i Indre Enfold eller Spydeberg som det også kalles.

Kort og konsist: ULV .

Lurer på om det er helt gjennomtenkt da det kan plutselig dukke opp jordbruksprodukter på lakken og  renne ut bremsevæske en mørk kveld.

Noen folk blir bare gale når andre har andre meninger enn dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å ha lest at personlige bilskilt kan by på problemer om en skal ta med bilen ned i Europa. Enig med de over at 9000 kan jeg komme på mye jeg kunne ha brukt på annet enn skilt. Ulv tror jeg at en skal la være å ytre noe meninger om :)

 

loh

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så egentlig kan jeg bestille skilt med bokstaver i riktig størrelse og sette på bilen SAMMEN med regnummer.

Da slipper jeg 9000,- og ikke minst skiltskift på tur.

Men det er vel en forskrift mot det et sted også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

En Tesla i området kjører rundt med "LYKKE" som privatskilt... 

Hva er definisjonen på lykke da? En Tesla?

 

image.jpeg

Endret av Paal Helge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...