Gå til innhold

Uvane...


Pederover

Anbefalte innlegg

Har det samme problemet med mr Free når jeg har kjørt Discoen for mye. Hopper inn i bilen og dytter fingeren inn i åpningen til nøkkelen. :D

 

...og da har jeg selvsagt tatt på meg sikkerhetsbeltet og satt meg godt til rette, så det å plukke nøkkelen ut av lomma krever litt strekking av belte og ufine bevegelser for å nå helt nederst i lomma hvor bilnøkkelen ligger. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt det samme som når jeg i gamle dager pusla med gamle Tempoer. Hadde bla 2 stk 150 ccm; den ene med Sachs motor og den andre med Villiers. Den første hadde gir på venstre side med første ned og resten opp. Villiers'n hadde i kjent britisk stil gir på høyre side med første opp og resten ned. Det ble noen tvilsomme nedbremsinger når jeg bytta fra tysk til engelsk. I stede for å bremse ble den satt i et høyere gir.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...