Gå til innhold

33mm hjulmutter lastebil


radovan

Anbefalte innlegg

Har drive og kjempa med nokre lastebilhjul i dag. Hjulmutrane sit som berre svarte f, trass at dei nettopp har vore av. Men vedkomande som har skrua dei på igjen må ha brukt ti meter latmannsarm.

På eine sida er dei til og med links etter det eg kan sjå.

 

Det som verkeleg lagar problem for meg er at eg ikkje har piper av rett storleik. 32mm er for lite og 35 er ein del for stort.

 

Er det vanleg med 33mm på somme gamle lastebilar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt vere det er tommar, men eg veit ikkje kva bil dette har vore på. Har berre akslingen med hjul. Tenkte eg skulle brumme meg ein tur og kjøpe pipe i morgon, men så dumt om eg kjøper feil... Får prøve med skyvelæret og sjå kva det seier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, lafterolf skrev:

Den makitaen er råsterk.

Stod og vurderte ein mindre, men tvilar på om den hadde klart det. Var berre så vidt det gjekk med den store.

 

35 minutter siden, WildRover skrev:

Hvilken Makita? Snakker vi batteritrekker så er det ikke mindre enn imponerende.

Hugsar ikkje modellen, det var ein tung 3/4 toms sak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, radovan skrev:

Hugsar ikkje modellen, det var ein tung 3/4 toms sak. 

 

-Vi har et par slike på jobben, og omkvedet blant gutta på gølvet (tm) etter å ha prøvd den vs det trygge, gamle luftverktøyet var 'Åhsåinniinnerstesvarteste...' (Det var noe annet enn grønnboschen, ja!)

 

Tror den store, sinte modellen heter DTW1001.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

milwaukee, dewalt,makita og ingersoll rand har værsting maskiner. Bosch sin er vel ikke børsteløs enda og en god del svakere enn de som er nevnt, men kraftig sak det også. Brukte blåbosh en gang på et personbil understell når vi pellet ned hele forstillinga og den klarte alt den også, men den oppleves merkbart svakere enn milwaukee sin og må ha litt mer tid/slag på seg før ting kommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, radovan skrev:

Det var greitt å få kjøpt seg ein slik. Har tenkt på det lenge men ikkje tatt meg råd. No er det gjort (så no er vel alle skruar lause frå før? :lol: ).

 

Et hot tips som jeg har bremt meg på noen ganger er å gi seg mens leken er god med trekkeren :D Drar fort av bolter med tykkere gods enn du trodde var mulig om man ikke stopper i tide. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, minim skrev:

 

Et hot tips som jeg har bremt meg på noen ganger er å gi seg mens leken er god med trekkeren :D Drar fort av bolter med tykkere gods enn du trodde var mulig om man ikke stopper i tide. 

Men eg innbiller meg at ein har iallfall like bra kontroll (eller like lite) som med lang latmannsarm og rør og greier. Så hoppar ein og heng på røret og slit og dreg til eitt eller anna skjer. Spørsmålet er berre kva som skjedde? ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...