Gå til innhold

Euro Parking Collection - er det bare å kjøre på?


LandRover

Anbefalte innlegg

Jeg skal til Norge for første gang på 8 år og har derfor meldt meg på Euro Parking Collection som gjør at jeg kan kjøre fritt uten å stanse på de bomstasjoner jeg måtte passere. Litt i tvil er jeg om jeg kan bar kjøre på alle. Hva med de betjente og spesielt den  store ved grenseovergangen  like nord for Strømstad? Er det bare å kjøre for full fart?

 

Jeg bare spør da jeg må planlegge og samle eventuelle småpenger. Jeg har bl.a. flere av de gamle tikronene. De små tjuekassene som de ble kalt av noen kjente på TV. Trolig utgått for lenge siden?

 

Jeg er norsk stasborger som kjører svenskregistrert bil og er bosatt  i Sverige.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst så vet jeg ikke, jeg bare tror. Men i følge denne nettsiden er det kun én bom du trenger å bry deg om.

https://www.epcplc.com/norwegian_road_tolls

Atlanterhavstunnelen, mellom Averøy og Kristiansund. Der må alle stoppe, også elbiler som ikke skal betale. Der må også passasjerer betale. Hold deg unna Averøya, så går det nok bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...