Gå til innhold

Webasto fjernstyring


tommyboy

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat byttet tilbake til RR og er nå storfornøyd eier av en RRS MY2011 3.0TDV6 som har 99.000 på telleren.

Jeg har nå trålet nettet og forumet for å finne en optimal løsning på fjernstyring av den fabrikkmonterte webasto-brenneren som sitter i disse bilene.

Spørsmålene er mange og jeg er lettere desorientert etter å ha lest alle de forskjellige typer, løsninger, oppsett, fabrikat osv.

Det jeg lurer på i bunn og grunn er:

- Kan jeg få en fjernkontroll som går på vanlige radiobølger (som jeg hadde fra fabrikk i min X3)?

- Stemmer det at det bare er kjølevannet som varmes opp og at ingen kupevifter settes i gang (som p-varmer i X3)?

- Har noen forslag til løsning dersom jeg er ute etter isfri og varm bil etter 20-30min vinterstid med bruk av fjernkontroll?

Jeg har vært innom Disco3 forumet også da jeg har forstått at dette er likt.

 

Hadde satt umåtelig pris på å bli fortalt hva som funker best i denne settingen og hvilke valg jeg faktisk har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...