Gå til innhold

DHL - forsendelse på vent


WildRover

Anbefalte innlegg

Venter på en pakke fra LRDirect. Betalte ekstra for å få den innen 1-2 dager, og betalte selvsagt alle avgifter på forhånd, slik at det ikke skulle bli noen forsinkelser. I går (fredag) fikk jeg SMS om at pakken trolig kommer på onsdag. Så mye var de ekstra pundene verdt, tydeligvis.:huh:

 

Nå ser jeg på sporingen, at pakken har kommet til DHL i East Midlands. Så står det «forsendelse på vent». Det har jeg ikke sett før, enda så mange ganger jeg har brukt DHL fra andre leverandører. Aldri vært noe tull før pakken har kommet til Oslo ihvertfall.

Noen som har vært borti noe lignende? Hva er det de venter på? Kan jeg fortsatt regne med at pakken kommer på onsdag? Får jo ikke spurt DHL heller, for kundesenteret er jo stengt nå i helgen. :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble den sendt med DHL på fredag og skal være hos deg på onsdag høres det ut som den er sendt med DHL International Road Shipping i stedet for DHL International Air Shipping. Med DHL Air burde du ha den på mandag. Når jeg bestiller noe fra Brit-Car og det blir sendt med DHL Air har jeg det dagen etter i Tromsø. Men sendes det med DHL Road tar det 7 dager. Om det er tunge og store ting bruker jeg DHL Road.

 

Men for å kanskje trøste deg litt så har jeg selv sett at ting som er sendt på en fredag fra UK med DHL Air har ligget på Hub'en i East Midlands til søndag kveld før den går videre. Men det har likevel blitt levert mandag ettermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra, da finnes det ihvertfall et lite håp :rolleyes:. Vet ikke hvor store pakker de godtar på fly, dette er snakk om en radiator. Mener jeg har fått større ting med fly før.

 

Har kjøpt mye fra Famous Four tidligere. De er notorisk trege til å sende, men når de først har sendt, så er jo pakken her på et par-tre dager. Vanligvis gøy å følge med på sporingen, hvordan pakken beveger seg fra avsender via 2-3 land i løpet av bare noen timer. Så pleier den å være i Oslo et døgn i følge sporingen, før den plutselig er i Molde og på vei hjem til meg. Men det er når det ikke haster selvsagt :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...