Gå til innhold

På huggern i dag..


Barentz

Anbefalte innlegg

52 minutter siden, Land Rover for alle penga skrev:

pokker at den står så langt unna! Noen Nordpå får finne en ledig krok... Bilen kan jo bare bli deler. Men dette er en bil som må tas vare på, i den grad at det går.

 

Bare en svipptur det vel, midt i sommerferien. Skal du låne henger? ;)

 

Forresten mange minner fra barndommen på det bildet der. Er det Bluebird som står på toppen bak der tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, WildRover skrev:

 

Bare en svipptur det vel, midt i sommerferien. Skal du låne henger? ;)

 

Forresten mange minner fra barndommen på det bildet der. Er det Bluebird som står på toppen bak der tro?

Det er vel en BB,  men en Scorpio understand der? Lenge siden jeg har sett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket med huggeriet, bilen skal hugges. Prosessen er kommet godt i gang i statens papirmølle. Kjenner ikke detaljene rundt sånne saker, men sikkert noen som vet. Er vel et langt lerret å bleke å evt. reversere en slik prosess. Det er visst en 1975 mod. Den virker som en sivil, men den virker også militær.. høres det rart ut? Mange deler er original landy blå. Men det er også masse som er olivengrønn. Skal få tatt noen bilder for å illustrere... Den har noe som for meg ser ut som mil. slepekrok kontakt, men siv. slepekrok. Den står på 4 gode Viking Knobby dekk, produsert i -80/-81. Felgene er litt brede og er tydeligvis grønne under svart malingen. Kan ikke se en eneste rust skade på ramma. Den virker utrolig solid, alle utriggere hele. Noen som kjenner 109 og kan anbefale å sjekke noen skikkelige rust feller? Noen som trenger deler? Jeg får plukke det jeg vil ha.... :)

Endret av Barentz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.7.2017 den 23.52, LRseries_1 skrev:

Sikkert av de 30 stv dieselene forsvaret fikk i 77/78. De var blå,og noen ble malt grønne. Luftforsvaret sine var stort sett blå hele tiden.

Ja det er jo ikke umulig. Det er såpass mye NATO farger og div.deler så den har nok vært i tjeneste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...