Gå til innhold

Diagnoseverktøy til D3


Steff1

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
På 23.8.2017 den 2.15, LANDreas skrev:

Var du nøye på strømtilførsel mens du holdt på med flashing? Hørte det kunne være kritisk, så vurderer å starte opp klampen til konemor og koble på med startkabler.

Ja, følger manualen fra GAP. Bruker ctek lader som supply. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, LANDreas skrev:

Har ikke hatt tid enda, får se hva jeg rekker til uken. Kenneth anbefalte å gjøre det hjemme, i tilfelle noe går skeis.

Da har jeg heller villa ha gjort det utafor nærmeste merkeverksted blush

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente at den topper seg på 23A når bilen våkner til liv under en flashing. Så begynner den å gå ned igjen etter hvert som batteriet blir toppladet igjen. Men det er sjelden at laderen går under 12-15A under en flashing. Det skjer nesten det samme når man skal sjekke/slette feilkoder også når alt av ecu'er blir vekket av diagnoseverktøyet. Det går helt fint å flashe et par ecu'er uten lader tilkoblet. Jeg har gjort det uten lader tilgjengelig. Men jeg henger på lader siden D3 er kjent for å være kresen med strømmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...