Steff1 Skrevet 28. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2017 BCM ECU som må oppdateres. Øverste bilde er de gamle dataene på ECUen min, før oppdateringen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LANDreas Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 Hmm. Da tror jeg jammen Parrafin må komme innom meg en dag. Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steff1 Skrevet 30. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2017 På 29.7.2017 den 2.22, LANDreas skrev: Hmm. Da tror jeg jammen Parrafin må komme innom meg en dag. Takk! Det er den fila under "strategy" du skal ha. (...)....C184-AA. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LANDreas Skrevet 18. august 2017 Del Skrevet 18. august 2017 Hvor fant du filene? Hos GAP? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steff1 Skrevet 22. august 2017 Forfatter Del Skrevet 22. august 2017 Filene til 3 blink og klokke i dash ligger inne i Iidtool. Mens den for girkassen sendte gap meg(kostet 45CAD). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LANDreas Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Var du nøye på strømtilførsel mens du holdt på med flashing? Hørte det kunne være kritisk, så vurderer å starte opp klampen til konemor og koble på med startkabler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fogga Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Jeg kobler alltid til en 25A lader når jeg flasher for når bilen begynner å våkne til liv dytter laderen opp til 23A inn på batteriet selv om det meste er avslått. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steff1 Skrevet 24. august 2017 Forfatter Del Skrevet 24. august 2017 På 23.8.2017 den 2.15, LANDreas skrev: Var du nøye på strømtilførsel mens du holdt på med flashing? Hørte det kunne være kritisk, så vurderer å starte opp klampen til konemor og koble på med startkabler. Ja, følger manualen fra GAP. Bruker ctek lader som supply. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LANDreas Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Har du 25 A? Jeg har bare 7 A, serru. Evt. bruker jeg fruens bil som strømdonor, tenker jeg. Har ikke hatt tid enda, får se hva jeg rekker til uken. Kenneth anbefalte å gjøre det hjemme, i tilfelle noe går skeis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steff1 Skrevet 24. august 2017 Forfatter Del Skrevet 24. august 2017 Min gir max 10A. Er vel ikke nok hvis det Fogga sier stemmer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steff1 Skrevet 24. august 2017 Forfatter Del Skrevet 24. august 2017 6 minutter siden, LANDreas skrev: Har ikke hatt tid enda, får se hva jeg rekker til uken. Kenneth anbefalte å gjøre det hjemme, i tilfelle noe går skeis. Da har jeg heller villa ha gjort det utafor nærmeste merkeverksted Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LANDreas Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Trenger ikke det, Kenneth har også bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fogga Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Jeg mente at den topper seg på 23A når bilen våkner til liv under en flashing. Så begynner den å gå ned igjen etter hvert som batteriet blir toppladet igjen. Men det er sjelden at laderen går under 12-15A under en flashing. Det skjer nesten det samme når man skal sjekke/slette feilkoder også når alt av ecu'er blir vekket av diagnoseverktøyet. Det går helt fint å flashe et par ecu'er uten lader tilkoblet. Jeg har gjort det uten lader tilgjengelig. Men jeg henger på lader siden D3 er kjent for å være kresen med strømmen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LANDreas Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Takk. Tror jeg sikrer meg litt, ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.