Gå til innhold

Hvem fører arnott nå?


mr.Olsen

Anbefalte innlegg

Jeg forsøker å få tak i Arnott gen 3 luftbelger til p38. Ser de har forandret forhandlersystem.

 

Så at mekonomen stod på lista over forhandlere, Var innom og hørte med de men, de selger ikke gen 3 belger. Hørte med EWS også, han selger ikke Arnott.

 

Er det noen som kjenner til forhandlere i Norge som selger gen3?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner mulighet til å kjøpe gen III direkte fra Arnott USA, via ebay. Jeg gjorde nettopp dette for ett par uker siden, da jeg skiftet de bakre belgene.

 

Søk på arnott gen III til Range Rover p38 på ebay så finner du nok frem.

Blir billigere og raskere en å bestille via Arnott europe - tok bare noen få dager å få de hjem.

 

Mvh Brage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Endte opp med å kjøpe fra airsuspension.no, som lafterolf foreslo. Spurte om de kunne lage en pakkepris for alle 4 belger, og det gjorde de, 11.000 for alt.

Det var litt over en ukes leveringstid siden de ikke lagerførte gen 3, men godt levert like vel :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...