Gå til innhold

D3: MoBridge DAB+ & Bluetooth M2M


Anbefalte innlegg

Hei

 

Noen som har prøvd MoBridge sin M2M modul ? 

 

Funderer på ¨handle inn begge disse, M2M connect & DAB+ radioen... det blir dyrt. Men er kanskje verdt det , på sikt. 

Etter at eg fikk ny tlf, Sony xperia XZ,  så bryter bilen, samtalen etter kort stund.....  plagsomt. 

 

Fine med MoBridge, er at de skal være plug å play....  

 

Gruppe rabatt, kunne man jo prøvd på :-) 

 

http://www.mobridge.us/compatibility/vehicles/15010/15011/15012/15013/15086

 

http://www.dynabel.no/bilstereo/spillere-multimedia-nav/dab/add-on-dab-mottaker

http://www.dynabel.no/bilstereo/bilmerketilbehor/landrover/bluetooth-integrering

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 5 måneder senere...

Jeg kjøpte meg akkurat Mobridge Dab og BT modulene. Har ikke rukket og montere de enda da jeg venter på litt andre godterier som skal inn samtdig. En Android computer og GVIF interface med HDMI samt 360 camera system.

Mobridgene var dritraske med levering fra UK. Jeg bestilte på ettermiddagen og fikk de levert dagen etter på formidagen for 22 pund.

Til min RRS SC 2007.

Er det noen flere som har sett på liknende saker ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var Mobridge mye billigere i UK kontra Norge? 

 

Hvilket kamera system og computer etc er det du planlegger montere? 

 

Høres veldig interressant ut 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER vel ikke noe billigere. kom på 14000 med frakt om mums, men var ihvertfall leveringsdyktig imotsatt til de norske leverandørene. Dab modulen var grei og få i norge.

Jeg har kjøpt et GVIF interface fra Russland som tar HDMI inn. Handlet og onn en liten octacore Android sak med 3gb ram. Fegner med den skal være grei og kjør Google maps og diverse på.

Den kan egentlig kjøre DAB også for et par hundrelapper.

KJører DVB-t tuner på Android og etter planen.

Kamera systemet er et sånt 360 graders view kina system med 4 kameraer.

Er ikke sikker på hvor automatisk systemet klarer og bli men driver og sjekker ut litt om jeg må hive på en arduino med Can bus for og hjelpe systemet litt.

Ser også litt etter et usb adapter for touch screen som jeg kan piggybacke på innebygde skjermen for og få touch til androiden og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

High tech dette! Har forstått dab. That’s it! Hatten av til dere karer! Dere får hjelpe meg når jeg skal ha lyd og bilde/kart i bilen min! 

Hei! Guttormsen forresten! Takk for fin samtale her om dagen forresten! Ringte ang bmw motor og kasse vet du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...