Gå til innhold

Discovery 4 SDV6, HSE 7 seter, MY2012


Anbefalte innlegg

Vurderer å selge god bilen for å finansiere ny Land rover :)

 

Varebil på grønne skilt,  men opprinnelig en 7 seter.  Alle seter følger med. 

2012 modell importer og registert i Norge i 2013

 

 

Motor ; 256hk/8 trinns kasse 

Farge: sort

Interiør: Beige 

Type ; hse PP 

Km stand ca 125000

3 felgsett 

Sommerdekk ; Cooper zeon ltz 285/50-20. Bra mønster originale felger. 

Vinterdekk ; Nokia 8 i original dimensjon på originale felger. 

Og så et sett med 22" med dekk av ukjent merke (noke kantkjørte felger)  

To mattesett.  (gummi og stoff) 

 

Som andre Discovery så har den det meste av utstyr inkl varme i ratt og parkeringsvarme.  Her har eg kjøpt fjernkontroll,  men gjenstår å få den programmert til bil.  

Denne bilen har i tillegg diff brems bak,  suroundkamera og Harman kardon 825w stereo med navigasjon som er oppdatert til dab + ( gjort på sandveen)  

 

Siste service  i februar på 122000km der ble alle skiver og klosser byttet samt olje og alle filter.  

Begge egr ventiler blei også bytta i mars. 

Forøvrig så kom bytte av egr på den nette sum av 59000 kr. Så her har en en bil der en av dei potensielt dyre reparasjonen alt er gjort.  

Ny frontrute i 2016 

Girkasse bytta olje og flusha på ca 100000.

Bilen er mercasol behandlet 

Der står en frontrunner skuffeseksjon i bilen og det følger med originale land rover takbøyler og nye ubrukte lykte beskyttelser foran og bak.  

Følger også med obd Bluetooth feilkodeleser.  

 

Eg har hatt bilen inne til jevnlig lakkbehandling og vask/rens av interiør. 

 

Så til litt minus ;

Servicehefte fram til 90000 har eg mista. Nytt følger med og er fylt ut for dei servicer eg har hatt.  

Ellers er der nokre  striper i trekk på dørsider bak.  Lakkmessig så har den litt sedvanlig steinsprut og ein stripe på hjulbuen på høyre side.  

Interiør er meget pent og etter mi meining det fineste interiør en får til dei her bilane ;)

 

Pris setter eg til 370000 

 

Eg er på jobb om dagen men om det her kan være en interessant bil så send meg en pm eller e-post til janove.langeland. (at) gmail.com 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...