Gå til innhold

Frontrute med varmetråder til D1


KethilF

Anbefalte innlegg

Har en frontrute med varmetråder og solfelt til salg. Varmen har ikke vært tilkoblet.

Tror vel disse rutene koster litt, men kom med bud så blir vi nok enige om noe.

 

PS: Alle andre glass på bilen er også til salgs.

Endret av KethilF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fra 200 tdi ? Isåfall er jeg interessert, men frakt er en utfordring. Muligens også sidevinduer bak.

Er du god på å bytte ruter, er kanskje det enkleste å gjøre det hos deg, men bilen den skal inn i er langt fra kjørbar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den er på en 200 tdi.

Har aldri byttet vinduer, men det kan da umulig være sinnsykt vanskelig, bare men setter seg inn i hvordan det skal gjøres. 

Sikkert gode råd å hente her på VBF også.

 

Skal den til Grimstad?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat byttet på Bien, sammen med litt mere jobb, så det ble forsåvidt greit, men har en bil til .... 

På Bien var gangen:

- 2. januar kom det ett tre inn fra venstre. klemte flat snorkel og knakk ruta helt i A-stolpen (trær må lære seg høyreregelen)

- medio januar: snakket med verksted, vi har da glassruteforsikring

- 2 uker siden - snakket med verksted igjen, har dere tid til å bytte neste uke ?

- Forrige helg - Tar ut knekt rute (den knekker bare litt til)

- påfølgende dager Bytter halve a-stolpene på begge sider, samt deler av taket

- Setter inn rute underveis for å sjekke at ting passer. Den knekker bare litt til, siden den skulle byttes var vi ikek spesielt forsiktige.

- Tar ut rute og sveiser ferdig

- 1 uke siden blir ny rute satt inn. På verksted

 

Tror verksted har glemt hvordan de bytter ruter som ikke skal limes. De brukte lang tid på å få inn rute. Og ødela en ny list.

 

Jeg tar den gjerne ned til Grimstad, men er bekymret for frakten. Har også begrenset lagringsplass for tiden, men vi finner sikkert en løsning.

 

Det er rute med låselist ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var med låselist, ja. Alt kommer an på pris. Kan kanskje bruke luftfilterboksen din også, om du ikke skal ha den selv.

Må muligens modifisere en snorkel her for å få det til å passe med bur lastestativet som jeg er i ferd med å bygge.

 

Sender du forslg til pris på PM ?

Endret av finnarne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...