Gå til innhold

Bluetooth/ tilkoble telefon til Disco 3


Anbefalte innlegg

hvis det er telefonknapper i midtkonsoll, skal det vel være i rattet også?  uansett tilsier vel en "telefonknapp" at bilen har blåtannløsningen og at telefonen din bør få kontakt med bilen...  B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, isak skrev:

hvis det er telefonknapper i midtkonsoll, skal det vel være i rattet også?  uansett tilsier vel en "telefonknapp" at bilen har blåtannløsningen og at telefonen din bør få kontakt med bilen...  B)

 

Mener at telefonknapp i midtkonsollen kun tilsier telefontilkobling under armlenet, og at knapper på rattet kjennetegner bluetooth.

Men kan selvsagt ta feil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Discoverer™ skrev:

 

Mener at telefonknapp i midtkonsollen kun tilsier telefontilkobling under armlenet, og at knapper på rattet kjennetegner bluetooth.

Men kan selvsagt ta feil:)

 

Godt mulig, jeg skal ikke være storkjeftet ift dette.  Med min D3 fulgte det en rimelig fyldig manual ift telefon/nav mv...  Greit lesestoff som kan lastes ned fra Land Rovers nettsider dersom den mangler i bokhylla!  B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
9 minutter siden, Kurt Gustafsson skrev:

Sliter litt med samme problem på min nyanskaffde D3..  Telefonen finner BT tilkoblingen, men ønsker PIN kode for tilkobling..

 

Noen som vet hvor jeg finner denne PIN koden?

2121?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...