Gå til innhold

Klips i takfester - sitter helt fast - Discovery 3 2008


Stian Raknes

Anbefalte innlegg

Jeg skal montere på takgrind og -telt, men kommer ikke videre fordi jeg ikke får av de hersens plastklipsene som sitter i de fremre festene. Jeg har forsøkt å søke litt, men det ser ut til å bare være meg. Den ene borret jeg opp så mye som mulig, og begynte å pirke ut småbiter. Den andre har jeg borret opp litt slik at jeg kan skru i en skrue, som jeg forsøker å dra opp, uten noe særlig hell egentlig. Er det noen gode tips der ute? Jeg er jo veldig redd for å skade gjengene ...

20170621_183024.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, knikeren skrev:

Mener å huske att jeg måtte skru opp selve klippet. Vet ikke om det går men kanskje du kan smelte det bort med en var loddepinne? 

okey, så de er skrudd ned, jeg bare antok at det var vanlige klips I bruksanvisningen til Front Runner står det at man skal bruke flat skrutrekker, også ser det ut til at det vippes på bildet. Smelting kan fungere ja, takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...