Gå til innhold

Sandblåse ramme Østfold?


Anbefalte innlegg

Vi har ei bilramme stående vi skulle ha fått sandblåst.

Noen som vet om noen egnede som kan ta på seg et slikt oppdrag i Fredrikstad/Sarpsborg/østfold til en vettug pris?

Hva kan man regne med ang. pris?

 

(Rammen er helt plukket ren og kommer fra en Datsun 720 Pick Up)

 

Takknemlig for tips!

 

JE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips!

Rånås og Østfold Metallisering er kontaktet og fått pris fra de.

Skal sjekke ut Borg.

 

Men alternativet er å bruke pengene på å kjøpe en blåser og gjøre jobben selv, sikkert ikke det siste som skal blåses...

Noen som har erfaring med disse fra Gasolin?

 

 

Skjermbilde 2017-06-27 kl. 08.52.37.png

Skjermbilde 2017-06-27 kl. 08.52.53.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale min nabo Rånås lakk som Vidar har linket til. De veit hva de driver med. Om du ikke skal galvanisere så har de gode midler for beskyttelse av ramma.

Min erfaring er at de gjør en grundig jobb og er rimelige. Han har blitt godt vant med LR etter hvert da jeg stadig er innom, samt andre........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for flere gode tips, har vært i kontakt med de fleste og Rånås leder klart på pris i hvertfall.

Får bruke ferien til å vurdere litt om vi skal kjøpe litt utstyr og ta jobben selv, eller om vi skal la de ta det.

 

JE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skulle ha 2000,- hvis ramma var godt rengjort når de fikk den.

0 erfaring med dette, men jeg synes prisen var fullt akseptabel.

Andre lå på omtrent det doble...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har ved flere anledninger benyttet Rånås profesjonelt, og kan bare gi dem de beste referanser.

De er i alle fall vesentlig bedre og enklere å forholde seg til.

De gjør også bedre jobb enn noen av de andre som er nevnt ovenfor, som også har vært testet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 21.6.2017 den 10.33, JEJ skrev:

Vi har ei bilramme stående vi skulle ha fått sandblåst.

Noen som vet om noen egnede som kan ta på seg et slikt oppdrag i Fredrikstad/Sarpsborg/østfold til en vettug pris?

Hva kan man regne med ang. pris?

 

(Rammen er helt plukket ren og kommer fra en Datsun 720 Pick Up)

 

Takknemlig for tips!

 

JE

Fult mulig å gjøre jobben selv, men du har din egen helse å ta vare på. Sandblåsing med ikke tilstrekkelig verneutstyr er å ikke ta sin egen helse alvorlig. Betal heller andre med prof utsyr til å ta denne jobben. Selv sandblåser jeg noe for egen del, men kun mindre saker og da har jeg friskluft via " maske ". Jeg har også brukt Hans Kristian Eng, tlf 90 66 41 01, bosatt i Trøgstad. Rimelig, kanskje rimligere enn de andre som er nevnt.

Endret av tkm
tilleggsopplysninger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...