Gå til innhold

RC Defender 110


Alikuwa msimamizi

Anbefalte innlegg

Har kjøpt, sto på liste for å få den første som kom til OsloB)

Har drevet med RC en stund og har 3 Traxxas og en haug med Tamiya fra før, hadde aldri trodd at en så rå bil kom ut på

markedet, aller minst at det var Traxxas som skulle komme med skalabil, attpåtil i Defender utgave - lisensiert!

Husker når Traxxas Summit kom: 2 trinns girkasse og fjernstyrte diffllåser foran og bak - tenk om det hadde vært på en Defender skalabil tenkte jeg den gangen.... og nå er den her.

Har bare fått tatt et par prøveturer og er mildt sagt imponert. Har ikke Defender 1:1 selv, men Disco 2 er nært nok; denne bilen kjører som en 1:1 Defender så godt som. Portalaksler, fjæring, akselvandring, svingradius og vektoppsett 

gjør bilen helt rå, så å låse diffene er så å si til "nødbruk". 

Nå venter montering av en skala Warn winsj som drar vel 30kg, mest for utseende, er redd den river av aksler og fangere om noe henger fast:blink:

 

Tar den med på ferietur, håper å få tatt bilder/video som kan postes her!

(Smekke er helt legitimt her Gaute, hadde bestemt meg for IKKE å kjøpe flere RC biler, nå gikk jeg i ring i nesten 2 mnd...)

 

 

IMG_2899.JPG

IMG_2927.JPG

IMG_2926.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...