kjetiljy Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 (endret) Er det noen som har prøvd denne komboen? Blir det subbing? Tenkt som ekstrasett til offroad kjøring Endret 16. juni 2017 av kjetiljy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EKJ Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 Mister du lufta vil du nok stå godt planta med hjulene liggende i innerskjermene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjetiljy Skrevet 16. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2017 Ser det kan være en utfordring, men hvis en later som at slikt ikke skjer.. funker det i skogen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alikuwa msimamizi Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Det fungerer så lenge underlaget ikke er for ujevnt. Får du full innfjæring på et hjul er problemet der likefullt - om enn bare på ett eller to hjul. Heving med iiDtool gjør bare at du får tilgjengelig mer innfljæring men tilsvarende mindre utfjæring. Den totale fjæringsveien blir uendret. 275/65-R18 er ikke så voldsomt stort. +6,8%. Men du er på grensen og rubbing er et problem. Se denne tråden. Merk at felgens offset også spiller inn og at enkelte dekk er større og bredere enn andre selv om nominell dimensjon er den samme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
udtsia Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Kjører på 275/65R18, ikke noe problem etter heving. Hevet 20mm. har kjørt med de på bump-stopp, eneste utfordring der er fult rattutslag! - De kler bilen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjetiljy Skrevet 18. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2017 10 timer siden, udtsia skrev: Kjører på 275/65R18, ikke noe problem etter heving. Hevet 20mm. har kjørt med de på bump-stopp, eneste utfordring der er fult rattutslag! - De kler bilen! Er erfaringene fra landevei, eller også skikkelig offroad med fleksing og rattutslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørn Viggo Andersen Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Jeg har også 275 /65 r18 med heving og med spacere. De subber. Ved mye sving treffer de en skrue som fester skvettlapp foran. Ganske irriterende. Men det kan også ha med spacerne å gjøre. Jeg har ikke prøvd uten spacere ennå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.