Gå til innhold

Treff Elvedalen


Mys

Anbefalte innlegg

kan opplyse om at elvedalen viser seg fra sin beste side idag (også) med stråølende sol og supre forhold..

 

så hvis noen sitter på gjerdet for å se an været så er det "stutt bukse" føre, strålende sol og supre forhold...

 

velkommen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forskjellen når det annonseres uformelt treff?

Synes jo at de "formelle" treffene er nokså uformell de også. Det er kjempehyggelig med treff i elvedalen, og de er sikkert ikke for ofte. Så hvorfor ikke gå - All inn, om feltet er tilgjengelig. 

Så blir det gjerne mange mange fler som hiver seg på.

 

Synes jo tråden lå nokså død til treff  å være, så dette er definitivt ikke veien å gå..

 

Mvh Brage 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får Jope svare for seg selv, men det ble vel 6-8 biler idag, og med blide folk, fine biler, fint vær og fint føre kunne det neppe vært bedre.


Jeg tror begrepet " uformelt " treff består i av at det ikke var annonsert på forhånd, satt i terminlista til NLRK osv.
Mer som i " nå er det varslet kanonfint vær for første gang i sommer, og da tar vi jammen et treff relativt spontant.

Men som sagt, dette svarer Jøran bedre på enn meg. Jeg var bare tilstede og griset til P38 jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uformelt treff var her ment at en til to biler reiste opp på fredag for å delta på noen timers kjøring/dugnad  i området på lørdag. Dette var da ikke noe samling i regi av nlrk fra fredag til lørdag bortsett fra at de fikk overnatte på parkeringsplassen. (derfor ble ordlyden uformelt benyttet). 

 

Kjøringen idag står ikke i nlrk terminlisten, og ble bestemt på onsdag da det var flere som ytret ønske om å kjøre litt noen få timer samt ta det som en dugnad for å rydde litt i løypene osv. 

 

Når det er treff der så går vi all-in med reklamering og oppdateringer både på nlrk sine sider, forumet og Facebook. Regner med du har sett reklamen for treffet til høsten i nyeste nummeret av 4wd., hvis ikke kan jeg opplyse om at den står på side 86..fra side 14-18 er det også fyldig reportasje fra vårtreffet... 

 

Opplyser om at løypestausen er super inn mot høsttreffet og har det ikke vokst for mye så skal det ikke være å mye kvist inn mot løypene heller, en del ble fjernet idag. 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehm, som vanlig var jeg mer opptatt av å prate tullball, og kjøre enn å ta bilder. Jeg har en egen evne til å glede meg når jeg GJØR ting, og bruker litt lite energi på å dokumentere for ettertiden. 

 

Noen få bilder ble det da. Med bare fine biler, fint vær, blide folk var det iaf en fantastisk flott dag fler burde fått med seg.


STORM imponerte ( ikke helt uventet ) kjørte omtrent der jeg ville, til tross for små 245/70-16 med bare AT mønster.

Jeg tror jeg må skaffe meg et sett MUD dek, det blir gøyalt... - og noen rockslidere, for den bilen er jeg litt redd for...

 

 

IMAG1278.jpg

IMAG1279.jpg

IMAG1280.jpg

IMAG1281.jpg

IMAG1282.jpg

IMAG1283.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, JokerS30 skrev:


STORM imponerte ( ikke helt uventet ) kjørte omtrent der jeg ville, til tross for små 245/70-16 med bare AT mønster.
 

IMAG1279.jpg

 

 

 

 

Jeg tror vi er på sammme sted her, mitt bilde er fra 2013. Jeg også på GG AT dekk, original 18"

 

 

Elvedalen høsttreffet 2013.jpg

 

Ett godt tips er å fjerne den lille spoiler leppen under fangeren når du er offroad, før den drar istykker fangeren.

 

Her er en liten post om hvordandu gjør det enklere i full fart når du står i kjørefeltet.

http://www.lrforum.com/forum/index.php?/topic/78015-rrp38-ett-lite-offroad-tips/#comment-829181

 

Mvh Brage  

Endret av Brage
mer text
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...