Gå til innhold

LR Defender 2006mod ca 170000km til salgs


Defendertd5

Anbefalte innlegg

Vurderer og selge bilen min, da bruken for bil endrer seg. Og tenkte jeg kunne lufte den her hvis noen var interesserte i en sånn bil før den blir lagt ut på finn.no

 

Bilen er en Land Rover Defender 2006 mod TD5 med ca 170000 på telleren

bilen har vert et trofast arbeidsjern mens jeg har hatt den. Starta og gått som en klokke hver dag hele året,

egr er blendet og dieselpumpe ble byttet i 2010 

 

Bud over 150000kr blir medtatt og vurdert og tror ikke det er en upris egentlig men bilen er 11 år så man får ikke noe ny bil. Bra for rust men er noe mellom plan og hytte(cappings) og litt ved frontrute ramme. Men syntes den fremstår som hel og grei.(bilde er tatt i skrivende stund)image.jpg

 

har byttet slitedeler eterhvert og det følger med noe kjekt og ha greier på kjøpet som vannpumpe,kryss,hjullager,el nett til dysene osv.

 

nye sommer dekk i år og noe slitte vinterdekk følger med(tror de går en sesong til) 

 

Kan sende flere bilder på SMS hvis interesse

 

Tor Magnus Abrahamsen

mob. 93457656

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...