Gå til innhold

Skryt til advancedfactors og DHL


knikeren

Anbefalte innlegg

I går kl 08.00 sendte jeg de ei bestilling som hastet veldig. Kl 09.03 så fikk jeg mail på att den var sendt til DHL. Jeg bestilte DHL ekspress og regnet med att jeg vil få delene iløpet av onsdag/ torsdag. I dag kl 12.58 ringte DHL og sto på trappa mi og hadde ei pakke til meg. Er helt utrolig bra service fra både advancedfactors.uk og DHL. Jeg har bestilt flere ganger fra advancedfactors.uk og de sender så fort som mulig. Jeg har bestilt sending via fedx og dpd og de kan klare å bruke opp til 2 uker å få levert fra UK. DHL har altid levert mellom 7-10 dager, men denne ganga klarte de det på 27t. Helt utrolig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring med DHL express fra uanset hvor i verden er at det tar maks to døgn, men de kan knipe det ned mot under døgnet enkelte ganger også. Ikke bare det, men de er fleksible også når det gjelder henting av pakke. En pakke kom til DHL lageret rundt 18:00 en kveld. Ringte inn og det var null problem å komme innom å hente den på lageret. Prøver man det med posten selv midt i åpningstiden så lurer de på hvem du tror du er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...