Gå til innhold

RR Vouge 04 trøbbel


parrafin23

Anbefalte innlegg

Hei folkens.. Nå er jeg inne på en under kategori som jeg aldri har begit meg ut på før nå, og jeg trenger litt bistand.

 

Jeg fikk øye på et sørgelig syn av en RR Vogue fra 2004, som har stått på samme plassen ganske lenge.. 1 år kanskje. så hel og fin ut, snakket med de som var på plassen om denne bilen og de fortalte meg at de hadde bytta gear kasse og abs på den og nå ville den ikke i Drive eller R, abs lyser og Low range blinker og litt annet små plukk.

Jeg sa jeg kunne se hva jeg fikk til med min IIDTool, men denne gav ingen connection til bilen.

 

Jeg har så lyst til å hjelpe med å få bilen til å virke igjen, men jeg har ikke noe apparat som kan hjelpe til, så da henvenner jeg meg her til alle forumister som har greie på slikt om litt bistand..

 

Bilen står ikke hos en privat person, men et lite firma. Eieren av firmaet er villig til å "punge" ut for det som skal til for at eieren av bilen skal få den tilbake i kjørbar stand.

 

Mr.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...