Gå til innhold

Taktelt


Baklengs

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med de takteltene som selges i Stjørdal på finn? Ser selger skriver at teltet er godt utprøvd og høster mye skryt i land rovermiljøet. Har lyst på telt, men gidder ikke kjøpe noe skrot hvis jeg først skal ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BlåKOPI eller faktisk SAMME TELTET ?

Er det samme teltet, er det iaf bare å klemme på, veldig god " value for money " på Godigear-teltene vil jeg påstå. Gordigear lager sine telt i Kina ( bombe ) eller gjorde iaf det i 2010, når jeg handlet. De ble sendt direkte fra Shanghai til speditør her i Oslo.

 

Jeg syns de ser dønn like ut, og velger tro det er samme teltet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stigen passer perfekt. Jeg hadde med noen kapp av 2"x 8" impregnert som jeg la under stigen hvis terrenget skrånet nedover/vekk fra bilen. En kveld vi parkerte ved en traktorveg, satte jeg zargeskassa i grøfta slik at toppen av kassa fluktet med resten av terrenget. Jeg vil anbefale deg å ta med en "tre-trinns" gardintrapp. Den gjorde det enklerer, spesielt ved pakking av teltet.

 

 

13576890_1630105380637807_8196434469185614853_o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
1 time siden, krokansjefen skrev:

Festes veldig enkelt på to thulestativ el tilsvarende. Ofte fornuftig å ha ett til stativ under midten for fordeling av vekt, men ikke nødvendig. Holder lengre kanskje?

Ellers så har du jo en veldig god unnskyldning til å kjøpe deg takgrind.. ^_^

Takk for svar :)
Det er et veldig godt poeng, vi får se hva det blir. Handler jo litt om penger også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, LandyNoob skrev:

Smartlager selger også noen taktelt, er det noen som har erfaringer fra disse?

 

Smartlager sitt ser også ut som Gordigear sitt. 

Men bør impregneres, da det kan lekke i sømmer når det regner mye.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...