Gå til innhold

D4; audioinfo i instrumentpanel


Andreazz

Anbefalte innlegg

Hei! Relativt fersk Discovery 4 eier her. Har ikke vært så aktiv på dette forumet, men har lest en god del og funnet mye nyttig info. 

 

Meget fornøyd med bilen jeg handlet, en 2011 SDV6, 7-seter med kun 58000km på telleren og proppet med utstyr. Men en ting har jeg savnet. Det er audioinformasjon når man ikke har audio fram på NAV-skjermen. Ser bilenene fra 2012 har det i den lille infoskjermen mellom instrumentene. Kom over en artikel fra 2009 når D4 ble lansert, og der på ene bilde kan man tydelig se at det også er audioinfo på denne skjermen. Er dette en funksjon de fjernet på bilene som ble levert, eller er det bare jeg som ikke finner ut hvordan det evt kan aktiveres? Ser at man med f.eks IID Gap diagnoseutstyr, kan oppgradere instrumenthus til 2012-spec. Vil det evt aktivere denne funksjonen?

 

mvh

Andreas

 

2010-Discovery-4-30.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

 

Nei, har ikke funnet noe i menyene jeg heller, og jeg har sittet lenge å trykt og fikklet inni bilen:wacko: Men kan jo godt være jeg har oversett noe. Står ingenting om det i brukerhåndboka heller. Selv om det tydelig er audioinfo framme på dashbordet som er avbildet på framsiden av håndboka:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...