Gå til innhold

Senkbart/justerbart hengerfeste?


Anbefalte innlegg

Jeg må senke tilhengerkula og draget pga 2" heving av min 110 DCPU og trenger noen råd.

 

Jeg har ikke lyst på "jordanker" som jeg synes Dixon Bate blir. Derfor ønsker jeg primært å finne et avtakbart feste. Noen som har noen gode anbefalinger som er mulig å få kjøpt i Norge, alternativt en senkeplate som kan monteres på originalfeste?

 

Har sett på dette; 

http://www.extreme4x4.co.uk/acatalog/DEFENDER_QUICKLY_DETACHABLE_TOWBARS.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, antz82 skrev:

Har kjøpt og montert dette på 110" min... og så kjøpt jeg en droppkrok hos BG nor med riktig dropp... tror jeg har 8" dropp på original fjærsett. 

ball-mount-8-drop-aluminium.jpg

Jeg har også den 2" receiver hitchen i OP på min bil, og liker den løsningen. Men hvor fikk du tak i den droppkroken du har bilde av antz82? Den brakettsaken jeg har nå tar mye plass i bagasjerommet (den øverst på bildet i linken i OP).

 

[Edith] Forstår ikke helt hvordan jeg klarte å unngå å lese at du kjøpte den på BGnor...:rolleyes:

Endret av TomRH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...