Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Klart. Har med ein "voksen". Tenker trikset til Camarogeddon med å koble forbi registeret er første steg, så veit me i alle fall om det kjem frå innsida av huset. Gjenstår fortsatt litt lufting av kjølesystemet og hadde passa fint å avdekka den feilen med det samme og fått bytta register før lufting. 

 

Nytt register kan jo sjølvsagt komme inn litt seinare, så lenge eg har varme med isotherm i baksetet er det ingen hast, men greit å sleppe ny runde med lufting.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diagnosestatus:

Motoren er frisk, bilen går som ei gammel veggklokke igjen, hipp hurra! Neste prosjekt: remap av injektorer.

 

Radiator til kupévifte er kaputtski og lagar røykfest i kupéen - bestiller ny radiator idag og lar bypassoperasjonen til Camarogeddon stå inntil vidare. Er det fleire deler her eg bør skifte i samme slengen? Ser for meg at det kan vera nokre morkne pakningar etc inni der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Det er på sin plass med litt oppsummering/advarsel her. For dei som har fulgt med på denne tråden så veit de at eg kjøpte ein motor via eit firma som heiter Team68 i Oslo. Det skulle eg ikkje ha gjort. Motoren var forholdsvis dyr samanlikna med det eg kunne få tak i frå privatmarkedet, 28'000+mva. Denne skal iflg selgaren ha gått 75'000km, og ellers i "prima stand" og "ferdig testa" og med AMC topp. Dei andre motorane eg fann hadde enten gått langt over 200' eller var totalredningsprosjekt. Eg slo til, enkelt og "garantert i orden" tenkte eg. Motoren kom 8-9 veker etter avtalt levering, og fleire titalls epostar og telefonar seinare. Når den først kom, så mangla den fantastisk nok vippearmar (!) og det var mykje meir rust i kjølevannskanalane enn eg forventa. Generelt så den shabby ut. Eg dokumenterte alt dette og forlangte kjøpet heva eller reduksjon i pris. Heving av kjøp var ok, men då måtte eg forvente "litt leveringstid" på ny motor. Kva betyr det, når 9 veker var "omgåande levering"? Team68 "la seg flate" og ville gjerne komme fram til ein "minnelig" reduksjon i prisen. Eg var tom for tolmodighet og monterte motoren, tok vippearmane over frå den gamle havarerte og fekk liv i dyret. Tikk takk, går som ei klokke, livet kan gå vidare. Etter den tid har eg prøvd aktivt i 7 mnd på å få tilbake pengane mine frå desse kjeltringane. Det som eg forespeila som "minnelig" rundt 50% reduksjon (og som i utgangspunktet blei møtt med positiv respons) viste seg å vera eit stykke i frå det dei hadde tenkt seg. Dei meinte av 4-5000 måtte vera tilstrekkelig som plaster på såret. Me blei til slutt enige om 10'000 tilbake for 4 mnd sidan. Eg har fortsatt til gode å sjå noko til desse pengane, og har gitt opp å bruke meir energi på desse idiotane. Summen er ellers så liten at vinninga går opp i spinninga om eg engasjerer advokat for å drive saken vidare.

 

Om det finst ei svarteliste her i landrovermiljøet så anmodar eg sterkt at Team68 havnar på den. Firmaet er usaklig, uprofesjonelt og driv med lureri og hestehandel. Møkkafolk!

 

I min ende er livet endelig fint igjen, Deffen startar fint kvar morgon i -15 grader, mens naboane står som saltstøtter etter å ha kinna batteriet tomt på plastikkbilen sin. Eg hadde fem starthjelpoppdrag samme morgon i nabolaget for ikkje lenge sidan. *kjærleik* :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Wow. Det var voldsomt. Jeg hadde samme motorproblem på min Def. TD5 1999 våren 2017 og fikk tak i en brukt Disco-motor til 3500,- av en som hadde to stående. Jeg tror det var gjennom forumet her jeg fikk kontakt, men husker ikke helt sikkert. Den hadde gått 175Kkm - 50Kkm mindre enn den som sto i, var i tipp topp stand og ferdig montert hos min favorittmekaniker kostet hele jobben, motor inkludert, ca 12-13.000. Kanskje litt salt i såret, men jeg tenkte det bare som et tips til andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...