Gå til innhold

Silikonbasert Bremseveske i trøndelag


fmikkel

Anbefalte innlegg

Hei!

Etter å ha eid 3 stk Discovey der den  siste har fått lykkelig liv på Jessheim og byttet til en  XC70 som bruks bil, gikk det bare noen uker før kjærringa ristet på hodet IGJEN.

Fant en Exmil S3 (-75) i en garasje her i bygda og jeg spurte ikke på prisen :)

 

MEN denne har flat Clutch pedal og etter å ha lest meg opp vil jeg trenge Bremseveske med silikon både for å bytte på bremsene og lufte clutch (evt bytte master/slave på clutch på sikt) men jeg trenger å få den hjem ..

 

Hvor kjøper jeg denne vesken lokalt i trøndelag, eller må jeg bestille?

 

Og ja det vil komme masse bilder når den kommer til sitt nye hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig Mekonomen har silikonvæske. Det har de i hvertfall her i Tromsø. Ellers har jeg hørt at HD ofte bruker silikon, og det er vel en HD-butikk i Trondheim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke sikkert om jeg må bytte noe som helst vel?

Etter en heftig pinstirøke blir det ikke gjort noe før neste friperiode, søndagen kunne like gjerne vært fjærnet fra kalenderen

Da blir det bytte av all bremse veske før jef flytter den.

 

Takk for tipsene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bremsevæske som forsvinner skyldes en lekkasje et sted.

Stort sett via en av pumpene.

Du kan velge å la være å bytte noe og heller etterfylle jevnt og trutt og lufte litt innimellom.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...