Gå til innhold

Oppdatering av forumet - post alle spørsmål/feilmeldinger her


Steinar

Anbefalte innlegg

15 timer siden, Steinar skrev:

Om du klikker på tekstan kommer du til føste innlegg. 

Om du klikker på sirkel eller stjerne rett til venster (foran) tekst, kommer du til første uleste innlegg :)

 

Du kan redigere søket ditt sånn at siste innlegg i tråden kommer opp. Hos meg fungerer denne adressen, men vet ikke om de lagrede aktivitetstrådene er pr person eller globalt:

http://www.lrforum.com/forum/index.php?/discover/10/

Regner med at det er personlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Full versjon på mobil:

 

Jeg har laget et eget tema som gjør det mulig å se fullversjon av forumet på mobil og nettbrett.

Nederst på siden finner dere en nedtrekksmeny Utseende, med et valg som heter Mobil full versjon

Velger dere denne som tema, skal dere se fullversjonen :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, YMK skrev:

Flott tanke, men får ikke byttet tilbake i Chrome ser det ut til...

 

Andoid 5.1.1 og Chrome

Får ingen reaksjon når jeg trykker på "utseende" eller "språk"

Men skal sjekke litt om problemet er lokalt her eller ikke

Endret av YMK
Lagt til tekst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, YMK skrev:

 

Andoid 5.1.1 og Chrome

Får ingen reaksjon når jeg trykker på "utseende" eller "språk"

Men skal sjekke litt om problemet er lokalt her eller ikke

 

Logger jeg ut får jeg endre.... Hmmm..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, telindnor skrev:

Er det slik at bilder i tråder nå bare skal vises små og uklare?

 

Finnes det et svar på dette spørsmålet. Synes forumet er litt tassent uten bilder med kvalitet. Blir ikke gøy å lage turbeskrivelser og reiseskildringer uten ordentlige bilder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, telindnor skrev:

 

Finnes det et svar på dette spørsmålet. Synes forumet er litt tassent uten bilder med kvalitet. Blir ikke gøy å lage turbeskrivelser og reiseskildringer uten ordentlige bilder. 

Jeg synes det er mer rettferdig ovenfor de som ikke er belemret med høyhastighetsbredbånd at de av oss som har det får ta seg bryet med å klikke på bildene for å se dem i full størrelse.

 

Tro meg - turbeskrivelser blir lest "fra perm til perm" selv om bildene er små i innleggsvisningen i utgangspunktet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, yarnslayer skrev:

Jeg synes det er mer rettferdig ovenfor de som ikke er belemret med høyhastighetsbredbånd at de av oss som har det får ta seg bryet med å klikke på bildene for å se dem i full størrelse.

 

Tro meg - turbeskrivelser blir lest "fra perm til perm" selv om bildene er små i innleggsvisningen i utgangspunktet. :)

 

Det er jeg helt enig i. Men det burde være et valg man kan gjøre. Enten velge fullformat bilder eller småbilder som nå. Ser at det er mulig å vise bilder i full str dersom man laster opp i galleriet og deretter inn i tråden. 

Vel, jeg har hatt stor glede av å gå inn i bla min egen tråd og se på bilder og lese nå etter noen år på veien. Den gleden er vesentlig redusert synes jeg. Skal det fortsatt være interessant å lage tilsvarende reiseskildringer som jeg faktisk bruker endel timer pr gang på, så må det også være hyggelig å se bildene i etterkant. Det er faktisk for meg inne her jeg har laget mine skildringer av bil/LR relatert virksomhet. Håper jo at det har gledet fler enn meg frem til nå og kan fortsette med det, men bare uklare småbilder...vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, telindnor skrev:

 

Finnes det et svar på dette spørsmålet. Synes forumet er litt tassent uten bilder med kvalitet. Blir ikke gøy å lage turbeskrivelser og reiseskildringer uten ordentlige bilder. 

 

Det finnes helt sikkert et svar, men det har jeg ikke ennå (annet enn at alt er mulig) :) 

Forumet er akkurat ferdig oppbygd igjen, Det er utrolig mye prosesser som har kjørt også etter at forumet var på luften igjen. Adminpanelet et totalt ombygd, så det tar tid for med å bli kjent med alt det nye. Det ser ut til at det aller meste fungerer, så da tar jeg småfiks etterhvert. 

 

Akkurat nå prioriterer jeg å ( bokstavelig talt) børste støv av Odin. Etter 5 år i garasjen skal den ut å få luftet seg :) Det innebærer også innlevering av skilt for å få prøveskilt slik at bilen kan kjøres til verksted for EU kontroll, det har jeg gjort i dag. Store deler av helgen går med til å sjekke at bilen er ok og klar for konrtoll på tirsdag. Om alt går bra blir det tur til Persgården og forumtreff til helgen :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle nye bilder jeg legger inn blir store, men de som lå der før oppdateringen er små. Skulle gjerne likt at de ble store igjen, om det går. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det hadde vært fint med visning av større bilder. Nå må man klikke to ganger på hvert bilde for å se det i full størrelse.

 

Edit: ser ut som det allerede er fikset! For øvrig enig med forrige taler.

 

Test:

18402876_1160057894121780_832808271326379106_n.jpg

Endret av Peik
Oppdatering
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6/2/2017 den 21.24, robertsoevik skrev:

Bilde over kom inn som 3,4mb. 

Med andre ord blir det risikosport å åpne forumet i Asia med 40kr/MB hvis det er mange bilder i tråden....

 

I asia , pleier eg å bruke lokalt sim kort, med data til en billig penge  -_-:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.6.2017 den 18.40, Steinar skrev:

 

Det finnes helt sikkert et svar, men det har jeg ikke ennå (annet enn at alt er mulig) :) 

Forumet er akkurat ferdig oppbygd igjen, Det er utrolig mye prosesser som har kjørt også etter at forumet var på luften igjen. Adminpanelet et totalt ombygd, så det tar tid for med å bli kjent med alt det nye. Det ser ut til at det aller meste fungerer, så da tar jeg småfiks etterhvert. 

 

 

 

Og nå er det også store bilder "over alt". Det er helt topp Steinar. Takk skal du ha for jobben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 02/06/2017 den 14.15, lafterolf skrev:

Har logget av og på, men det er umulig å få tilbake mobilversonen.

Samme 

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...