Gå til innhold

Oppdatering av forumet - post alle spørsmål/feilmeldinger her


Steinar

Anbefalte innlegg

8 timer siden, oggioffshore skrev:

Samme 

Android 7, xperia XZ. 

 

Fungerte, men etterå forandret til full versjon, er det nå umulig å forandre tilbake. 

det er heller ingen andre funskjoner /  " knapper" som fungerer på siden. 

trykker man f.eks smile fjes ikonet, kommer det bare opp et lite vindu med teksten forstørret. 

 eneste som virker, er  " kontakt oss"  valget nederst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Får heller ikke det tilbake, ved å logge ut, endre, for så logge inn igjen. 

 

Hjelper ikke restarte app, tømme Cache etc. 

 

Og er samme utfordringen med en annen browser, f.eks Dolphin. 

 

Har også en annen utfordring, kobler man mobilen til PC, for å laste opp bilder, får man bare laste ett å ett bilde av gangen. 

 

Håper det kommer en løsning eller lurt svar på dette 

 

:unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har prøvd, men synest det blir eit hersens sammansurium med altfor mykje informasjon og for langt mellom topic'ane (fysisk avstand) uansett korleis eg smurfar det til. Saknar den enkle og greie lista eg hadde før. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, radovan skrev:

Har prøvd, men synest det blir eit hersens sammansurium med altfor mykje informasjon og for langt mellom topic'ane (fysisk avstand) uansett korleis eg smurfar det til. Saknar den enkle og greie lista eg hadde før. :o

Hmm... Det ligger litt i tiden med den her (hersens) universelle utformingen. (Betyr: mer hvitt på sidene... :P) Vel. Du kan alltids krympe alt på siden, men da går det ut over skriftstørrelsen også.

Regner med du har eksperimentert med ekspandert vs minimalisert liste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Største problemet er at det er så fordømt uoversiktleg.

Før kunne eg svisje kjapt innom forumet og med eit enkelt blikk sjå overskriftene på alt som har gått føre seg siste dagen. Då hadde eg "kontroll". No får eg opp fem (5) stk på ei heil side og må scrolle nedover i søkk og kav og trykke for å laste inn meir innhald. Derimot får eg massevis av irriterande informasjon om kven som har svart og første linja i svaret. 

Det er berre irriterande for meg, eg ser jo alt dette når eg går inn på emnet.

 

Eller rettare sagt, no går eg ikkje inn på emnet sidan eg ikkje gidd å gå inn på forumet i det heile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, WildRover skrev:

Hvorfor må hvert eneste nye innlegg komme opp i oversikten? Blir så uoversiktlig av sånt. Holder å se hvilke tråder det har skjedd noe i.

Akkurat. Det hadde gjort mykje å ordne det. Og, som sagt, eg treng ikkje sjå første linja i det nye innlegget. Den plassen kan ein bruke til å sjå neste trådoverskrift i staden. 

 

OBS, eg prøvar ikkje å klage på jobben som er gjort, altså. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, WildRover skrev:

Hvorfor må hvert eneste nye innlegg komme opp i oversikten? Blir så uoversiktlig av sånt. Holder å se hvilke tråder det har skjedd noe i.

 

Skjønner ikke hvilken innstilling du har for å få til det? Jeg har bare oversikten over hvilke tråder det har vært aktivitet i...? (Da står det vis meg "Kun startinnlegg"i  dropboksen lengst til venstre).

A9OSGonxu6+lAAAAAElFTkSuQmCC

Her ser det ut som at hjullagertråden har 10 innlegg som jeg ikke har lest og at vinterdekk i sommerhalvåret er et skikkelig hot topic .,..

 

Det eneste jeg er litt usikker på er om jeg skal la bildevarsling stå på eller ikke ... Det kan bli litt mye innimellom, men som regel er det ikke noe pes.

1qa2szpi688vJyYwqoqKgwpkaWx+MxpoiIiIiIiI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, YMK skrev:

Får fortsatt opp noen PM i søket over siste aktivitet. Og de er definitivt ikke til meg for å si det slik.

 

3 timer siden, lafterolf skrev:

Tror ikke det er PM. Mange tror de sender PM men i stedet skriver  de åpent på medlemmets profilside.

 

Tipper PM er profilmelding i denne forbindelse... :( 

 

Se bildet. Jeg har ikke sendt verken personlige meldinger  eller profilmeldinger etter forumoppdateringen. Vil tro at 1) er personlig og 2) er profil (åpen) melding?

AdGLNrZhwBHDAAAAAElFTkSuQmCC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. Kanskje vi må lære oss og bruke forumet på nytt.. 

 

RonnyS er klar over akkurat denne saken til info

 

IMG_20170704_160219.jpg

Endret av YMK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, yarnslayer skrev:

 

Skjønner ikke hvilken innstilling du har for å få til det? Jeg har bare oversikten over hvilke tråder det har vært aktivitet i...? (Da står det vis meg "Kun startinnlegg"i  dropboksen lengst til venstre).

A9OSGonxu6+lAAAAAElFTkSuQmCC

Her ser det ut som at hjullagertråden har 10 innlegg som jeg ikke har lest og at vinterdekk i sommerhalvåret er et skikkelig hot topic .,..

 

Det eneste jeg er litt usikker på er om jeg skal la bildevarsling stå på eller ikke ... Det kan bli litt mye innimellom, men som regel er det ikke noe pes.

1qa2szpi688vJyYwqoqKgwpkaWx+MxpoiIiIiIiI

 

Du er inne på noe her, kun startinnlegg gjorde det vesentlig bedre. :D

Forbaska telefongreie, mister jo helt oversikten på den lille skjermen, som også skal være tastatur. Og ja, jeg begynner kansje å bli gammel :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, WildRover skrev:

 

Du er inne på noe her, kun startinnlegg gjorde det vesentlig bedre. :D

Forbaska telefongreie, mister jo helt oversikten på den lille skjermen, som også skal være tastatur. Og ja, jeg begynner kansje å bli gammel :o

Happy to help. :D 

 

Det er dessverre sånn at man må oppdatere software innimellom og da får man gjerne 50/50 av ny ønsket/ny uønsket funksjonalitet med på kjøpet sammen med sikkerhetsoppdateringene. Bare så synd at det sjeldent er valgfritt hva man får med. :-/

 

(Tviholder på win7 på jobben... ennå :( )

Endret av yarnslayer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

×
×
  • Opprett ny...