Gå til innhold

Nytt Hannibal taktelt og ny ARB markise vurderes solgt


gha72

Anbefalte innlegg

Helt nytt og ubrukt Hannibal Deluxe taktelt 1,2 m og ARB markise vurderes solgt samlet.

 

Teltet er svært lite sammenslått (1,2x1,2x30 cm), utslått måler det 120x240x130. Kan monteres så teltet slår ut til siden, bakover eller fremover alt etter hva som passer deg og din bil best.

 

Førsteklasses kvalitet fra Sør Afrikanske Hannibal. Teltet er lagd i 380G ripstop polycotton som både puster og er 100% vanntett. Utprøvd under de tøffeste forhold og ekspedisjoner. Kan ikke sammenliknes med kina kopi telt.

-Alle sømmer er vanntett, doble og sveiset

-Alle glidelåser er YKK -Sidevinduer og dører kan åpnes og "lukkes" med myggnetting

-Basen er bygd på 12 mm vanntett spon for optimal kvalitet

- Madrassen er 70mm høy for høy komfort. Avtagbart og vaskbart trekk

-Vindus og dør"markise" for optimal skygge og kjøling -Teltet har vanntett gummiert transporttrekk

-Teltet har to leddet stige hvorav den ene delen er fast montert til teltet.

-Svært enkel og rask montering http://bit.ly/2rshsn7

 

Unødig å si i dette forumet, men her er nå finn teksten;

 

Det å sove i taktelt kan ikke beskrives det må oppleves. Det er en fantastisk oppgradering fra vanlig telt, du sover alltid høyt, tørt, trygt og teltet gir en enorm fleksibilitet og frihetsfølelse. Med markisen montert har du alltid ditt et eget uterom i le for sol og regn. Rett og slett den ultimate turopplevelse. Om jeg ombestemmer meg så slettes annonsen.

 

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=97260698&fks=97260698

hannibal-1200-rooftent.jpg

Hannibal-roof-tent 3.jpg

ARB markise.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Notert Odd.

 

Er faktisk mulig jeg beholder markisen og kun selger teltet. Har falt pladask for vår Eriba Troll GT retro campingvogn med all sin komfort og fasiliteter...det blir med andre ord ikke mange taktelturer lenger. Markise er uansett digg og hindrer ikke nedkjøring i garasjen på jobb Hm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teltet selges dessverre fordi jeg jeg har byttet jobb og min nye p-plass blir for lav :-/ Nå står Defenderen ubrukt og det er en skam. Jeg vil heller kjøre Defender når jeg vil og nøye meg med å slå opp teltet, eller hekte på campingvoogna :) Markisa vurdere jeg å montere på pick up så det fortsatt blir litt mer turbil.

 

Teltet er helt nytt og ubrukt. Selges til selvkost og forumpris ferdig prutet til 14.500kr. Mvh Guy / 91640302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...