Gå til innhold

P38 på store dekk i Norge ?


Anbefalte innlegg

Ja det finnes sikkert flere som kjører på 33 tommere, vet jo at han svensken som har laget en del reportasjer om RRp38 kjører på 33.

Skal du over denne dimensjonen, tror jeg du må gjøre noe med utvekslingen i diffene, eller så blir det for tungt og for mange andre negative følger.

 

33 går vel greit på om du velger å fjerne de fremre skvett lappene.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orginal V8 felg 16x8'' det funka uten spacer men jeg har med spacer nå og det er såvidt de største stikker utenfor, de små stikker like langt ut som de store pga felgens bredde :)
265/70R16 står på der og 315/75R16 ved siden av, og bilen står på bumpstop.

gallery_32566_958_67839.jpg

Dette er på 285/75R16 helt orginal P38 uten mods, og uten spacere. (bortsett fra frem fanger som er fra disco 2 :P)

gallery_12701_914_24151.jpg

Her har jeg heva luft belgene til topps (dette er gjort mekanisk med trykkluft kobling, så EAS vil aldri løfte bilen så høyt) med 35'' dekka og det er fortsatt uten spacere ;)

gallery_12701_914_14595.jpg

Endret av SimenMS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...