Gå til innhold

Seriebiltreff 2017


safaripaul

Anbefalte innlegg

Det blir nok om 40 år og blir hetende Defendertreff??

Men at LRFAP ønsker seg diplom,mm. skjønner jeg godt.

Har ikke du et par seriebiler,når jeg tenker meg om?B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, gautes skrev:

Det blir nok om 40 år og blir hetende Defendertreff??

Men at LRFAP ønsker seg diplom,mm. skjønner jeg godt.

Har ikke du et par seriebiler,når jeg tenker meg om?B)

 

3-4 stykk ja. Men det er en kjøretur på 2,5 timer hver vei i vanlig bil. Det er en lang dag i seriebil. 

 

Selvfølgelig var det tull Ole Jacob ;) 

Endret av Land Rover for alle penga
Skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, ole jacob skrev:

Peil olje, smør opp kryss, sjekk og evt fyll kjølevæske, ta med slepestropp. Reis på treff :-p

 

Tror jaggu jeg tar en tur. Bilen er i alle fall pakket. Er jeg svært heldig så rekker jeg frem til kl. 13:00. Hvis ikke så håper jeg det er plass til en etternøler.

Fint hvis noen kan forbarme seg over en fersk seriebileier og gi noen gode servicetips. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ahok skrev:

 

Clutchen har "gått seg til". Tror rett og slett bilen har stått for lenge?

 

At den ikke fria helt ut i starten kan jo være at det har lekt ut væske fra systemet, så når du begynte å bruke det kom det fersk væske inn i systemet, og pumpene begynte og virke igjen. Du får sjekke etter om pumpene lekker når du får begynt å bruke bilen. Har bilen stått lenge så må gamle pumper ofte byttes. Hvis du ikke etterfyller væske i ny og ne, og lufter systemet innimellom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På "Magda" (se signatur) så lå klutsjpedalen helt i bånn. Fylte opp med væske, pumpa mange ganger. Da begynte klutsjen og virke igjen. Selvfølgelig må jeg bytte pumpene, men det går an å frie ut.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for et supert treff i et vakkert område! Hyggelig folk og fine biler!

Angret litt på at ikke teltet var med....men nye treff er like rundt hjørnet ☺. Først Sveits, så landstreff og deretter høsttreff i Elvedalen. Dette blir en bra sommer!!!!

IMG_20170624_155608.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for et fint treff:)

Da var jeg hjemme, kom akkurat inn døra her, hadde vært litt av en tur i ex mil :P

Er sånn passe sliten og trøtt nå, poster noen bilder holdt på å skrive imorgen, men senere idag :rolleyes:

 

Litt overasket over at det ikke var større oppmøte med så fint vær, hjemmesittere kan angre seg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for et hyggelig treff. Trivelige folk, flotte biler, snasene priser i kosken og knallfin kjøretur tett på naturen. 

 

Trykk på linken under for et 2 minutters sammendrag. 

 

Check out this movie on Magisto:

https://magis.to/v/bVRMMV4AQSwhUwRhCzE?l=vsm&o=i&c=m

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil med dette få takke for et flott treff. Deltagelsen for seriebiler kunne det nok sikkert ønsket at det hadde vært noen flere deltagere. Stor ære til de som var der og synd for de som ikke var der. 

 

Området innbyr virkelig til å kunne ha flotte treff, En fantastisk ramme rundt og muligheter for både barn og voksne til også å besøke klatreparken som er 250m gå avstand unna. 

 

Takk for en fantastisk greenlanings tur. En 3 timers tur på spennende stier/traktorveier hvor vi innimellom kom ut på noen lysninger med fantastisk utsikt. 

 

Håper vi kan få til et nytt treff på området til neste år også. 

 

2017-06-24 20.33.25.jpg

 

2017-06-24 18.31.03.jpg

 

2017-06-24 11.34.53.jpg

 

2017-06-24 11.34.48.jpg

 

2017-06-24 19.11.33.jpg

 

2017-06-24 16.34.55.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier meg så enig, dette var en flott ramme for Seriebiltreffet 2017. Takk for et fint seriebiltreff!

Været kan ikke ha skremt noen denne gangen, skal innrømme at det skremte meg i fjor.

I år skulle jeg gjerne ha fått med meg kjøreturen og en overnatting også, men måtte dessverre hjem og ta meg av andre ting.

 

Tror jeg skal unne "Troll" en service straks, inkl ventiljustering:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...