Eric Culff Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Jeg har forsøkt å bytte foringer på anti-roll bar, og skruen på den ene ble "vridd" i to deler, så nå sitter det en halv skrue igjen. hva gjør jeg? og hvor langt kan jeg kjøre med bilen når det er slik? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trondshj Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Pøs på med rustløser (WD40 eller lignende), og la denne virke så lenge som mulig. Kan hende du kan få ut skruen med en "grisepikk" eller lignende. Ikke kjør så mye som en meter før du har fått på hjulet igjen i alle fall. Vet ikke hvilke skrue det er snakk om her, og hva som eventuelt kan skje om ting brått løsner, så jeg tør egentlig ikke gjette på om bilen kan/bør kjøres i det hele tatt, eller om det er tut og kjør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knikeren Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 (endret) Skru den i hverfall helt av bilen. Jeg kjørte med knekt anti roll bar og av en eller annen måte så klarte den å ødelegge den ene belgen bak Endret 11. mai 2017 av knikeren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CGLR4 Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Utifra bildet ditt tolker jeg det som om du har prøvd å bytte foringer bak. Her er det jævlig trangt, og du får ikke gjort no særlig uten å løfte av karosseriet. Jeg har opplevd det samme en gang og da snittet jeg opp den braketten som huser mutteren, slo vekk sveisemutteren med restene av den knekte bolten i, og sveiset inn en ny mutter. Det er trolig det eneste alternativet du har hvis du ikke skal løfte av karosseriet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.