fiftycal Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 Hei. Er det noen som kan hjelpe meg med korrekte deler dersom jeg skal bytte hjullager og samtidig bygge om til låsemutter og låseblikk til min Defender 2007. Jeg skal etterhvert bytte alle fire hjullager. Hvilke lager duger? Og når jeg har ordet, hvilken workshop manual anbefales? Hilsen uautorisert LR-mekaniker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gautes Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 Alle delene du trenger fåes på 32850540 Erik Winther-Sørensen Import på Lierskogen. Han finner fram akkurat det du trenger når du forteller hva du vil gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiftycal Skrevet 11. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2017 Takk for tipset. Da har jeg akkurat bestilt nye lagre fra Erik. Med gamle låsemetoden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neverluren Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Hvorfor vil du bygge om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjartanb Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Fordi da kan man på en simpel måte justere forspenningen på hjullagrene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neverluren Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Ok. Enklere enn det er originalt på Puma? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
truls Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 enklere også hvis det gåtr til he-----. så kan man med enkle grep bytte uten å ha med seg det største verktøyet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiftycal Skrevet 13. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2017 Som det er skrevet over her. Det skal visstnok være enklere å etterstramme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gautes Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Orginalløsningen består av et distansestykke(shims) som er akkurat riktig til de lagrene bilen ble produsert med. Neste sett lagre er ikke nødvendigvis helt like de orginale og man vil få for slakk eller for stram tiltrekking av lagrene. Og så var det dette med etterjustering da. Husk riktig moment på riktig type lagerjustering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.