Gå til innhold

P38 4.6 med LPG / Gassdrift selges


Erik Iversen

Anbefalte innlegg

Det er LPG injectorene om "tikker." Ikke en lyd fra motoren. Det er visst den vanlig arbeidslyd på dem. Snakket med LPG-Shop i UK om dette. Jeg lurte på å bytte dem ut ettersom de tikket mer enn hva jeg følte var normalt, men fikk høre at de er slik rett ut fra eska, og at de byttes kun ved lekkasje. :rolleyes:

Ellers er det litt putring som man hører i eksoen bak, og pakningen på venstre downpipe tetter ikke 100 % :) 

Bakre potta er "bygd om" for noen år siden. Så den lager litt mer lyd enn std. 

Skulle jo vært rustfritt-anlegg hele veien på en slik bil egentlig da. 

 

Ingen direkte bud sålangt. Ser jo helst at folk kommer og prøvekjører først.. Men har en eller to interesserte på forumet og en lokal på Finn.no som har sagt han vil komme og se på den ganske snart. Men han måtte finne ut NÅR først, så da får vi bare se om det skjer. ^_^

Det var jo en som SKULLE HA DEN, samme dag som jeg la den ut. Men han ble det stille fra!

58 stk som har lagra annonsen nå, og passert 4200 visninger i dag. Så folk er nok glade i bilder vil jeg tro. 

Da jeg solgte defender'n  fikk den 3 lagra annonser og 3000 visninger før den forsvant. 

 

Det verste er at jeg bestilte føtter fra LA for å bygge takgrind for lange evigheter siden. De ankom Oslo i dag og bør være her før helga.  :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...