Gå til innhold

Td5 kjøleslange under turbo


leiohel

Anbefalte innlegg

Den har 2 diametre, dvs en slags kon. i tillegg er den kort, og knotete å bytte. det er ca 2 cm åpning mellom de stussene som den skal inn på. Mulig du kan legge en mindre slange inni en større på den ene siden, men om du får dettet ?

 

Bestill heller en ny.

Delenr PBH101980

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har 2 diametre, dvs en slags kon. i tillegg er den kort, og knotete å bytte. det er ca 2 cm åpning mellom de stussene som den skal inn på. Mulig du kan legge en mindre slange inni en større på den ene siden, men om du får dettet ?

 

Bestill heller en ny.

Delenr PBH101980

 

Der tror jeg at jeg skal bestille delen ny. Høres ut som en skikkelig knote jobb.

 

Takk for tips og link

 

Leif Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestiller du den de har inne i løpet av 10 minutter (dvs før 14:30/13:30 gmt), og velger express + betaler litt ekstra, kan det hende du har den i løpet av morgendagen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det rakk jeg selvsagt ikke da jeg satt meg i bilen rett etter jeg la inn innlegget.

 

Noen i fredrikstad området eller rundt der som har en slik slange liggende?

 

Kan jo høre med forhandler i Moss, hva han skal ha. Rundt en million tipper jeg men kan jo være heldig.

 

Leif ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ikke så ille å bytte hvis du trer den innpå den ene enden og så knekker den over den andre enden. Etter at den er tredd på den ene enden så er den klemt ganske flat mot det andre røret. Dytt den sammenklemte enden gjennom åpningen men før den spretter helt gjennom så legger kanten seg mot røråpningen og da drar du den mot deg litt... håper det var forståelig :)

 

Jeg knotet en del inntil jeg gjorde det og da spratt den på :)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...