Gå til innhold

Understells-Behandling hmmm rust...


Hangaas

Anbefalte innlegg

3 timer siden, minim skrev:

 Støver det så mye at det bør gjøres utvendig kanskje eller med pressening trekt rundt bilen? Orker ikke å fylle garagen med olje.. Jeg forstod det slik at dette ikke dryppet noe og trodde egentlig ikke det støvet heller. Takk for tipset om så er tilfelle for da står jeg heller ute :)

Da jeg fikk min lanolinbehandlet dekket de over alt av glass.

Jobben ble gjort i en garasje og de hadde kutterspon under for å ta imot drypp.

Regn med noe fettstøv, så enten ute på en 0-sekundmeterdag eller inne, men med litt sikringssone....

 

Vel og merke det var en behandling hos folk som lever av sånt... Det kan hende det oppfører seg annerledes "til privat bruk".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, gautes skrev:

Når spesialistene har sagflis på gulvet og bruker maske trenger jeg vel egentlig ikke utdype,eller?  ;- P

Nei det høres rett og slett ut som en jobb som skal gjøres utendørs. Orker ikke å grise ned hele garasjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎28‎.‎06‎.‎2017 den 19.59, minim skrev:

Nei det høres rett og slett ut som en jobb som skal gjøres utendørs. Orker ikke å grise ned hele garasjen :)

Det blir sannsynligvis fettstøv som på kjøkkenet.

 

Om du skal holde på ute så pass på vindretningen og egne og andres vinduer .... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, yarnslayer skrev:

Det blir sannsynligvis fettstøv som på kjøkkenet.

 

Om du skal holde på ute så pass på vindretningen og egne og andres vinduer .... :P

Kan sikkert utsette beisinga av huset et par år når jeg er ferdig med bilen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...