Gå til innhold

puma 07 vurderes solgt


bjornebraten

Anbefalte innlegg

Reell mulighet for å selge bil her inne tror jeg alltid har vært laber, så det skal man ikke bli trist av, Finn må nok til, og etter min veldig konkrete erfaring, etter å ha begynt på linje med andre; med en fornuftig prisantydning :) Med mindre man er avsindig tålmodig..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 20.5.2017 den 15.47, Trond C skrev:

Reell mulighet for å selge bil her inne tror jeg alltid har vært laber, så det skal man ikke bli trist av, Finn må nok til, og etter min veldig konkrete erfaring, etter å ha begynt på linje med andre; med en fornuftig prisantydning :) Med mindre man er avsindig tålmodig..........

Har solgt to HCPUer på forumet jeg. Så helt umulig er det nok ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en ørliten modifisering?

 

Fra spøk til alvor. Markedet for dieselbiler blir nok brått synkende i byene, men det vil være et marked på bygda og blant entusiaster i mange år. Allerede nå betaler jeg mer i bompenger enn til diesel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et gammelt uttrykk er jo "taxed to death" og det er jo det som skjer nå. Når folk stemmer på mdg blir det sånn. Lysten til å  dra på langtur med bil er borte når du kommer hjem fra vestlandet og finner en regning på bortimot 1000 riksdaler for bompasseringene.  Bor selv grisgrendt til og  pendler 100 km. om dagen.Jobber nattskift i et av kollektivtrafikkens verksteder og når arbeidstiden er over,er det 2 og en halv time og vente på en 2 timer lang hjemreise med trikk,tog og buss og 2 km. og gå.

Endret av Steinar
Editert p.g.a.upassende innhold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...